1

استراتژی اصلی سایپا تنوع محصول است

  • کد خبر : 217792
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک سایپا گفت: استراتژی اصلی سایپا تنوع محصول است و در این راستا سایپا پلتفرم اختصاصی و مدرن توسعه محصولات خود را طراحی نموده و از سال ۹۶ هر ساله یک خودروی جدید را بر اساس این پلتفرم ها به بازار خودرو عرضه می کند.

به گزارش سایپانیوز، حسن قره ئی رئیس مرکز مطالعات استراتژیک سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: علاوه بر ارائه سالیانه یک محصول داخلی، بر پایه شراکت های خارجی صورت گرفته با شرکت های برتر جهانی یک خودروی روز دنیا نیز همگام با تولید آنها در کارخانه های اروپایی به بازار عرضه می شود.

وی تاکید کرد: محصولات گروه سایپا قابلیت دریافت استانداردهای جدید اعلام شده از سوی سازمان استاندارد را دارد.علاوه بر این با توجه به توسعه سبد محصولات گروه سایپا و ورود محصولات جدید، قصد داریم که به مرور تیراژ تولید پراید را کاهش دهیم.

قره ئی یاد آور شد بر اساس برنامه استراتژیک گروه خودروسازی سایپا، در سال ۹۶ حدود ۲۲ درصد از تولیدات سایپا پراید خواهد بود، این در حالی است که خودروی پراید در سال ۸۹، حدود ۹۰ درصد از محصولات سایپا را شامل می شد و در سال ۹۵ به ۳۸ درصد کاهش یافته است و روند کاهشی تولید پراید ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر