1

سراتو سایپا ۴ ستاره شد

  • کد خبر : 217796
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفندماه ۹۵ ، خودرو کیاسراتو و ساندرو از تولیدات گروه سایپا موفق به اخذ ۴ ستاره کیفی شدند.

به گزارش سایپانیوز، در گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفند ماه سال گذشته، تنها خودرو سراتو از سایپا موفق به ارتقای کیفیت شده و همراه با خودرو ساندرو توانسته بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داده و حائز ۴ ستاره کیفی شود.

بر اساس این گزارش در این ارزشیابی خودروهای CS35 چانگان، برلیانس H330 ، پارس تندر و تندر ۹۰ پارس خودرو نیز از محصولات گروه خودروسازی سایپا از ۳ ستاره کیفی در اسفندماه ۹۵ برخوردار شدند.

بر پایه این گزارش در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو  FH 500 و FH 460 از تولیدات شرکت سایپادیزل نیز ۴ ستاره کیفی را در ماه های بهمن و اسفند ماه ۹۵ به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است افزایش کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا بر اساس تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای کیفی سازی محصولات انجام شده است و این روند برای سایر محصولات این گروه در حال انجام است و قطعا در بررسی های آتی این شرکت افزایش کیفیت محصولات سایپا صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217796

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر