1

کدخدایی: تلاش می کنیم فردا نتایج صلاحیت داوطلبان را اعلام کنیم

  • کد خبر : 217957
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردا صبح جلسه فوق العاده شورای نگهبان برگزار می شود و اگر بررسی پرونده افراد به پایان برسد نتایج را فردا اعلام خواهیم کرد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در بخش خبری ۲۱ سیما با اشاره به جلسه پنجمین روز شورای نگهبان درخصوص بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلسه امروز برگزار شد، اگر موفق شویم کار را به پایان برسانیم، فردا آمار را به اطلاع مردم و رسانه ها خواهیم رساند؛ در غیر این صورت پنج روز دوم قانونی برای ادامه بررسی صلاحیت داوطلبان تمدید می شود.
به گزارش افق نیوز، وی افزود: مستندات پرونده ها ارائه شده و اعضای شورای نگهبان تاکید دارند که با دقت کار بررسی ها انجام شود از این رو فردا صبح جلسه فوق العاده داریم اگر بررسی ها تا فردا به نتیجه برسد نتیجه را اعلام می کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه شورا در صورت تمدید پنج روز دوم از تمام این پنج روز استفاده کرده و در نهایت بعد از ۱۰ روز نتیجه را اعلام خواهد کرد، گفت: الزامی ندارد پنج روز دوم را به طور کامل استفاده کنیم ممکن است ظرف یک یا دو روز از پنج روز دوم به نتیجه برسیم و اعلام نتیجه کنیم.
کدخدایی درباره برخی اخبار رد یا تایید صلاحیت برخی کاندیداها که در رسانه ها منتشر شده عنوان کرد: هیچ کدام از این اخبار رسمیت ندارد اخبار شورا باید یا از طرف اینجانب یا روابط عمومی شورا اعلام شود و اخبار رسانه ها در این باره صحت ندارد و آن را رد می کنیم.
منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر