2

روسیه به این دلیل می‌تواند اسد را کنار بزند

  • کد خبر : 217999
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۲۲

بوریس جانسون در مقاله ای که در روزنامه “تلگراف” چاپ لندن منتشر کرد از روسیه خواست تا با پیوستن به ائتلاف ۶۰ کشور برای مبارزه با داعش، هم منافع استراتژیک خود در سوریه را حفظ کند و هم روابط مفید و ثمربخشی را ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برقرار کند. وی مدعی شد که غرب در نهایت، به بازسازی سوریه کمک خواهد کرد.

العالم: وزیر امور خارجه انگلیس، ادعا کرد روسیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه را نجات داد و اگر بخواهد می تواند او را از راه های مسالمت آمیز کنار بزند. وی گفت روسیه هنوز هم برای تغییر مواضع خود فرصت دارد.

به گزارش پایگاه خبری “اسکای نیوز عربی”، بوریس جانسون در مقاله ای که در روزنامه “تلگراف” چاپ لندن منتشر کرد از روسیه خواست تا با پیوستن به ائتلاف ۶۰ کشور برای مبارزه با داعش، هم منافع استراتژیک خود در سوریه را حفظ کند و هم روابط مفید و ثمربخشی را ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برقرار کند. وی مدعی شد که غرب در نهایت، به بازسازی سوریه کمک خواهد کرد.

وی پس از طرح این ادعاها و پیشنهادها گفت که در مقابل روسیه باید به آتش بس واقعی پایبند بوده و مانع استفاده از سلاح های شیمیایی و بشکه های مواد منفجره شود و با طرح حل سیاسی مسأله سوریه به برکناری بشار اسد رئیس جمهور این کشور کمک کند.
جانسون در این مقاله مدعی شد که بشار اسد با کمک روسیه و ایران قدرت را حفظ کرده و با کمک این دو کشور نه تنها حلب بلکه اغلب مناطق عملیاتی سوریه را آزاد کند.
وی در این مقاله اسد را مسئول استفاده از سلاحهای شیمیایی به عنوان سلاحی هولناک دانسته و گفت که وقت آن رسیده که روسیه این حقیقت را درک کند. این کشور هنوز هم برای تغییر مواضع خود فرصت دارد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217999

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر