1

افزایش ۳۸ درصدی تولیدات سایپاپرس در سال ۱۳۹۵

  • کد خبر : 218025
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

معاون تولید شرکت سایپاپرس گفت: در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال قبل، شاهد افزایش ۳۸ درصدی در تولید محصولات مختلف پرسی بوده ایم.

به گزارش سایپا نیوز، اشکان مومنی با اشاره به ارتقای شاخص های تولیدی و افزایش بهره وری اظهار داشت: با تلاش تمامی همکاران در واحدهای مختلف سازمانی به ویژه رهنمودهای جناب آقای مهندس هاشمی مدیریت ارشد شرکت در سال ۱۳۹۵ تولید محصولات در سایپاپرس به ۱۷ میلیون قطعه افزایش یافته است و افزایش ۳۸ درصدی در کل محصولات تولیدی نسبت به سال ۹۴ را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵ جهت رسیدن به اهداف، شاخص هایی مانندکاهش ضایعات، افزایش سرعت تولید و کاهش توقفات برنامه ریزی و جلسات مدونی صورت گرفت که با تلاش تمامی همکاران به نتایج مطلوبی در این موارد رسیده ایم.

معاون تولید سایپا پرس اظهار داشت: در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ براساس دستور مدیریت ارشد بهینه سازی در بکارگیری نیروی انسانی در راستای افزایش راندمان کاری در دستور کار قرار گرفت و واحد تولید توانست ۵۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز خطوط مجموعه سازی درب های ساندرو در سایت پارس خودرو که به تازگی راه اندازی شده را تامین نماید.

مومنی اضافه کرد: کاهش ضایعات یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی بود که در سال ۱۳۹۵ بر روی آن تمرکز داشتیم و با پایش مداوم پارامترهای آن توانستیم نتایج خوبی در این زمینه بدست بیاوریم و با تلاش همکاران در واحد قالب ابزار به ویژه با حضور تیم کاری جدید در این قسمت توانستیم بطور میانگین کاهش ۲۰ درصدی ضایعات را در سال گذشته تجربه کنیم. همچنین با تلاش همکاران در حوزه های نت، قالب ابزار و تولید شاهد کاهش ۱۳ درصدی توقفات بوده ایم.

وی یادآور شد: با همکاری خوب واحدهای نت و تولید سرعت در خطوط  G1 و  G2را در راستای ارتقای CPM  افزایش داده شد که در برخی از قطعات مانند سقف ال ۹۰ ، درب های پراید و گلگیر تیبا افزایش    ۲۰ درصدی در CPM  را شاهد بودیم.

معاون تولید سایپاپرس افزود: با همت و پیگیرهای مدیرعامل سایپا پرس قالب ساید خودرو ۲۱۱ به این شرکت منتقل شد و با تلاش همکاران واحد قالب ابزار و ایجاد بهبودهای کیفی این قالب وارد فاز تولید شد که با تولید انبوه این قطعه در شرکت می توان گفت سایپاپرس به اوج بلوغ کاری در حوزه های قالب ابزار و پرسکاری رسیده است.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش تمامی همکاران در واحدهای مختلف به ویژه مدیریت ارشد شرکت و همکاران تلاشگر واحد تولید ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است با تحقق شاخص ها و اهداف تولیدی سال رضایتمندی همکاران و سازمان در حوزه های مختلف باشد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218025

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر