4

مناظرات زنده انتخاباتی مهم‌ترین برنامه صداوسیما است

  • کد خبر : 218064
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گفته «مرتضی میرباقری، مهم‌ترین بخش فعالیت سازمان، پخش مناظرات زنده تلویزیونی بوده، چراکه در نظرسنجی‌ها جذاب‌ترین برنامه، مناظرات زنده تلویزیونی است.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیما درباره جزییات برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا هموطنان و کاندیداها به خوبی در جریان دیدگاه‌ها و برنامه‌های سایر کاندیداها قرار بگیرند.
وی افزود: در شبکه یک سیما، برنامه صحبت مستقیم کاندیداها با دوربین در نظر گرفته شده که هر کاندیدا به صورت انفرادی با مردم صحبت می‌کند. در شبکه دو، کاندیداها در گفتگوی ویژه خبری شرکت می‌کنند؛ همچنین در شبکه سه برنامه‌ای برای پاسخگویی به سوالات جوانان اختصاص داده شده است.
میرباقری در ادامه تصریح کرد: در برنامه‌های امسال تلاش می‌کنیم که علاوه بر پاسخگویی کاندیداها به سوالات جوانان، به سوالات هموطنان هم در شبکه‌های مجازی پاسخ دهند.
وی بیان داشت: در شبکه چهار کاندیداها پاسخگوی سوالات کارشناسی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند. همچنین در شبکه جام‌جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ داده می‌شود.
معاون سیمای رسانه ملی با بیان اینکه مهمترین بخش فعالیت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش مناظرات زنده تلویزیونی است، گفت: البته سعی داریم این لوکیشن تا روز برگزاری مناظرات پنهان باقی بماند، چراکه در نظرسنجی‌ها جذاب‌ترین برنامه، مناظرات زنده تلویزیونی است و مردم از این طریق بیشترین شناخت را از کاندیداها به دست‌ می‌آورند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، میرباقری با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف هم مناظرات زنده تلویزیونی یکی از مهمترین ساختار برنامه‌های انتخابات است، افزود: سیاست و تدبیر سازمان صدا و سیما بر پخش مناظره زنده تلویزیون با بالاترین کیفیت است به همین منظور از تجهیزات HD در این برنامه‌ها استفاده شده است.
وی خاطرنشان کرد: پخش مناظره زنده تلویزیونی فرصت مناسبی است که کاندیداها می‌توانند در زمان و هم در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنند.
معاون سیما تاکید کرد: مناظرات در سه زمینه “اقتصادی – اجتماعی”، “فرهنگی – سیاسی” و “امنیتی – سیاسی” برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی، تمامی دست‌اندرکاران سعی می‌کنند که تمامی امکانات به خوبی فراهم شود، اظهار داشت: ما تا یک هفته قبل از آغاز تبلیغات کاندیداها به صورت صد درصد آمادگی برگزاری برنامه ها را خواهیم داشت، همچنین لوکیشن مورد نیاز برای هر تعداد کاندیدا اعم از ۶،۸،۱۰ الی ۱۲ که مورد تایید قراربگیرند، را فراهم می‌کنیم.
معاون سیمای رسانه ملی در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سیما هیچ محدودیتی برای برگزاری مناظرات ندارد، مجریان برنامه‌ها مشخص شده‌اند و در فرصت مقتضی اسامی آنها به اطلاع مردم خواهد رسید.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر