3

فیروزکریمی: برای فرار از سقوط فوتبال دفاعی بازی کردیم/ پشتوانه تیم نفت جوانهایش هستند

  • کد خبر : 218122
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:به خاطر فرار از شکست و سقوط ناچار شدیم مقابل سایپا فوتبال دفاعی بازی کنیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان

به گزارش گروه ورزشی آنا،فیروز کریمی بعد از برد تیمش مقابل سایپاگفت: «با توجه به اینکه شرایط جدول و امتیاز تیم ما به گونه‌ای بود که بازی امروز حساس بود، از همه آنهایی که فوتبال را پیگیری می‌کنند عذرخواهی می‌کنم. بازی امروز یک بازی دفاعی بود. همه می‌دانند من اهل فوتبال دفاعی نیستم ولی به خاطر فرار از شکست و سقوط ناچار شدیم فوتبال دفاعی بازی کنیم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «ما در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کردیم به همان اندازه که آنها کرنر داشتند ما هم کرنر داشتیم. حملات ما هم حملات مناسبی بود و همین حملات باعث موفقیت ما بود. سایپا فوتبال صبوری را به نمایش گذاشت و ما هم فوتبال مستحکم و دفاعی را به نمایش گذاشتیم.»

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «ما در ۸ و ۹ مسابقه و شاید هم در حال حاضر آمار دقیق ندارم بازی‌ها کمی بالا و پایین باشد اما این را می‌دانم در ۶ بازی اصلاً گل نخوردیم. بازی‌هایی مثل نفت، سپاهان و سایپا در تهران و… ما بازی کردیم. به هر حال من این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.»

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: «این برد را به مردم خوب آبادان تبریک می‌گویم که در تمام مقاطع به دنبال حمایت تیم بودند، امیدوارم این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد. مردم آبادان پیگیر نتایج نفت بودند و همه رقم این تیم را حمایت می‌کنند، ما دنبال نتیجه بودیم و تا به الان، اما از حالا به بعد سعی می‌کنیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. حیف است که آبادان در لیگ برتر تیمی نداشته باشد، چون مردم زیادی را به سمت خودش جذب می‌کند. امیدوارم در سال آینده شاهد بازی‌های خوبی از نفت باشیم. »

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «ما با عیسی‌زاده مدیر نفت صحبت کردیم او زحمات زیادی برای این تیم کشیده است که من تاکنون در جایی ندیده‌ام. مردم خوب و طرفداران خونگرمی داریم، باید با مسئولان نفت بنشینیم و شرایط را ارزیابی کنیم. امیدوارم که بتوانیم به این تیم خدمت کنیم ودراین تیم بمانیم. تمام تمرکز ما برای بازی‌های بعد ازعید بود. ما بیشترین امتیازها را در هفته آخر گرفتیم. »

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: «تعطیلات به ما این فرصت را داد تا تیم را آماده کنیم و نهایت بهره را از تعطیلات بردیم. پشتوانه تیم نفت جوانهایش هستند. جوانان خوبی دارد، بازیکنان جوان ما درتیم ملی خوش درخشیدند ونفت در آینده برای همین جوانان است. »

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218122

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر