2

از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم/ فعلا تکلیفم مشخص نیست

  • کد خبر : 218130
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با گلایه از مدیارن این باشگاه درباره پرداخت نکردن طلبش گفت: اگر غیربومی بودم الان در تبریز فحش‌های ناموسی را تحمل نمی‌کردم.

سعید آقایی از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم/ فعلا تکلیفم مشخص نیست

افق نیوز/ سعید آقایی بعد از برد تیمش برابر استقلال و رسیدن به رده دوم جدول لیگ برتر اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در اواخر نیمه دوم هم استقلال را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم. هواداران هم ما را شرمنده کردند. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی جواب محبت‌شان را بدهیم.

 

او در ادامه درباره ماندنش در زمین با وجود مصدومیت‌ در اواخر بازی گفت: پایم در آن قسمتی که قبلا مصدوم شده بود، ضربه خورد و درد گرفت. امیدوارم چیز خاصی نباشد تا بتوانم در ادامه راه به تیم کمک کنم. درباره ماندن در بازی هم وظیفه ما اطاعت از سرمربی است.

 

آقایی درباره پیشنهادش از پرسپولیس هم گفت: برای ما پول نگرفتن عادی شده است. من از دو سال قبل هنوز از باشگاه طلب دارم اما پول که نمی‌دهند، یک تشکر خشک و خالی هم نمی‌کنند. اگر من بازیکن بومی نبودم الان در تبریز بت شده بودم و مجبور نبودم دشنام‌های ناموسی را تحمل کنم. تا پایان فصل منتظر می‌مانم که آقایان به خود زحمت دهند و درباره فصل بعد مذاکره کنیم. به هر حال آخر فصل همه چیز معلوم می‌شود. به جز پرسپولیس از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم.

 

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر