2

گلوله باران و موشک باران مواضع سعودی در پاسخ به جنایات عربستان علیه یمن

  • کد خبر : 218191
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

نیروهای یمنی طی ساعات گذشته مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی و نظامیان ارتش عربستان را در پاسخ به ادامه جنایات و حملات سعودی، هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.

 

خبرگزاری فارس: گلوله باران و موشک باران مواضع سعودی در پاسخ به جنایات عربستان علیه یمن

به گزارش افق نیوز، یگان توپخانه ای و موشکی ارتش یمن و انصارالله طی ۲۴ ساعت گذشته مناطق نظامی عربستان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار دادند.

واحد توپخانه ای یمن پایگاه نظامی «القفل» عربستان در جازان را منهدم و محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه مستحدث در المعزاب و پایگاه الفریضه را گلوله باران کرد.

مواضع ارتش عربستان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی مستقر در شمال ورودی الطوال نیز با شلیک چندین گلوله خمپاره هدف قرار گرفتند و محل استقرار نظامیان ارتش سعودی با موشک های کاتیوشا در روستای العطایا در جازان منهدم شد.

از سوی دیگر، یگان توپخانه ای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله، محل استقرار نظامیان سعودی در ورودی منطقه علب در منطقه عسیر را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

در نجران نیز محل استقرار نظامیان سعودی در پایگاه السدیس هدف حملات موشکی کاتیوشا قرار گرفت و محل تجمع نظامیان ارتش عربستان در پشت پایگاه الشرفه گلوله باران شد.

در تعز نیز سه خودروی نظامی مزدوران سعودی در منطقه موزع منهدم شد و تعدادی از عناصر مزدور در دو منطقه کلابه و الشماسی هدف قرار گرفتند. در حمله موشکی ارتش یمن به منطقه موزع از موشک های زلزال۲ استفاده شده است.

یگان ویژه ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله روز گذشته شمال منطقه المخا استان تعز را هدف قرار داد. در این عملیات بیش از ۸۰ نفر از عناصر مزدور وابسته به دولت مستعفی یمن کشته شدند که تعدادی از آنها از مزدوران و نظامیان اماراتی هستند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218191

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر