1

نخستین نام از لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 218318
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

در حالی که پرسپولیس خود را مهیای جدال سرنوشت ساز برابر الهلال عربستان می‌کند، اتفاقات رخ داده در نیم فصل باعث شد تا آرام طبع جایی در لیست آسیایی این تیم نداشته باشد.

محمدامین آرام طبع نخستین نام از لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد

افق نیوز/ محمد امین آرام طبع که در ابتدای فصل به عنوان تنها گزینه سمت چپ دفاعی سرخپوشان به جمع این تیم اضافه شد، علیرغم موفقیت در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل در نهایت با توجه به مصدومیت جایگاهش را در لیست از دست داد و در بازگشت نیز نتوانست روحیه جنگندگی خود را به برانکو اثبات کند تا لقب یک نیمکت نشین صرف را در اختیار بگیرد.

 

تداوم این نیمکت نشینی در نهایت باعث شد تا این بازیکن در نیم فصل سودای جدایی کند و با غیبت در تمرینات خواهان دریافت رضایتنامه شود. عدم توافق او با مسوولان باشگاه در نهایت باعث شد تا او با تیم‌های مدنظرش نیز نتواند پای میز مذاکره بنشیند.

 

او در نهایت در نیم فصل دوم نیز نتوانست نظر مثبت برانکو را به خود جلب کند و نیمکت نشینی های او ادامه یافت. با این حال درخواست دریافت رضایتنامه از سوی او در نیم فصل باعث شد تا پرسپولیس او را از لیست آسیایی خود نیز حذف کند تا در این جدال حساس و در روزی که نیمکت سرخپوشان خالی است هم او امیدی برای حضور در ترکیب این تیم نداشته باشد و جدا از سایر بازیکنان قرار داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218318

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر