1

اقدام جنجالی و هماهنگ ستاره‌های پرسپولیس علیه رامین رضاییان!

  • کد خبر : 218326
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۳۶

با حذف این بازیکن ماجرای رضاییان را وارد فاز تازه‌ای کردند و البته باید دید این اتفاق دقیقا به خاطر چه موضوعی از سوی آنها همراه بوده است.

رامین رضاییان اقدام جنجالی و هماهنگ ستاره‌های پرسپولیس علیه رامین رضاییان!

افق نیوز/ زمانی که رامین رضاییان به دلیل اختلاف با برانکو از پرسپولیس جدا شد به نظر می‌رسید که رابطه او بازیکنان همچنان خوب باقی بماند اما در روز‌های گذشته تحولاتی رخ داده که نشان می‌دهد رابطه رضاییان با بازیکنان پرسپولیس هم خراب شده است.
این اتفاق البته به نظر می‌رسد بی ارتباط با کلیپ پخش شده از برنامه نود نباشد. جایی که بازیکنان این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی روبروی دوربین این برنامه قرار گرفتند و در پاسخ به سوالی در خصوص «وصله‌ی ناجور تیم» به کنایه نام او را بردند.
این صحبت بلافاصله با واکنش رامین رضاییان همراه شد و با پست او در اینستاگرام مسیر به سمت دیگری رفت. هرچند فرشاد احمدزاده بلافاصله با انتشار پستی در اکانت رسمی خود ضمن عذرخواهی از این بازیکن اعلام کرد صرفا این جمله را به شوخی گفته و قصدی از آن نداشت. اما این کشمکش بین بازیکنان ادامه داشت و با پاسخ‌هایی بین طرفین البته در صفحه مجازی همراه بود تا در نهایت اتفاقی عجیب رخ دهد و بازیکنان پرسپولیس در اقدامی کاملا هماهنگ به حذف او در صفحه رسمی خود از جمع دوستان‌شان بپردازند. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، مهدی طارمی و … با حذف این بازیکن ماجرای رضاییان را وارد فاز تازه‌ای کردند و البته باید دید این اتفاق دقیقا به خاطر چه موضوعی از سوی آنها همراه بوده است. رامین رضاییان نیز البته این بازیکنان را در جمع دوستان اینستاگرامی خود ندارد.

 

۱۱نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218326

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر