1

نامزدها این روزها کجا می روند؟/ خبری از هاشمی طبا و جهانگیری نیست

  • کد خبر : 218379
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

آرام آرام به تاریخ ۲۹ اردیبهشت نزدیک می شویم و نامزدهای ریاست جمهوری خود را برای حضور در انتخابات آماده می کنند.

تنور انتخابات ریاست جمهوری آرام آرام در حال داغ شدن است و کاندیداهای این عرصه با پی ریزی سخنرانی در شهرهای مختلف، برنامه های دولت خود را در مظان اذهان عمومی قرار می دهند.به گزارش افق نیوز، حسن روحانی از قبل از فرارسیدن سال جدید، ستاد انتخاباتی خود به زعامت محمد شریعتمداری را سر و سامان داد. وی در طول ۳۴ روز گذشته، به استان های خراسان جنوبی، کردستان، فارس، سمنان، مازندران، گیلان، بوشهر، آذربایجان و قزوین سفر کرده است. بسیاری این حجم از سفرهای استانی آن هم در آستانه انتخابات را بی ربط به موضوعات تبلیغاتی نمی دانند.

از طرف دیگر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به اذعان خود اصلاح طلبان صرفا با هدف کمک به روحانی وارد عرصه انتخابات شده و قصدی برای رقابت با نفر اول دولت ندارد. بنابر همین فلسفه وجودی، قاعدتا سفرهای تبلیغاتی روحانی، به حساب جهانگیری نیز واریز خواهد شد.

باقر قالیباف امروز محمد دهقان را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد. وی که جزء رقیبان اصلی حسن روحانی در انتخابات محسوب می شود، امروز در امامزاده یحیی شهر ساری و فردا در مسجد امیرالمومنین(قم) قم سخنرانی خواهد داشت.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی که علی نیکزاد را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرده، فردا در مسجد بعثت شهر زاهدان و پس فردا در مسجد محمدیه شهر یزد سخنرانی می کند.

مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی که اسب خود را برای حضور در انتخابات زین کرده و هیچ جوره قصد کناره گیری ندارد، فردا در دانشکده فنی دانشگاه مازندران سخنرانی می کند.

در کنار همه این ها، از فعالیت های انتخاباتی مصطفی هاشمی طبا که در دولت های هاشمی رفسنجانی و اصلاحات رئیس سازمان تربیت بدنی بود، خبری در دسترس نیست.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218379

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر