1

شمارش معکوس انفجار بمب نقل و انتقالات؛ علیمنصور همه را غافلگیر می‌کند

  • کد خبر : 218439
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۳۳

مردی که مهدی هاشمی نسب را با ۴ گل زده به استقلال آورد و مدعی شد او را آوردم تا بازی استقلال و پرسپولیس حداقل مساوی شود و پرسپولیس در دربی گلزن نداشته باشد.

به نظر می رسد که رامین رضاییان به طور کامل رابطه‌اش را با پرسپولیسی‌ها قطع کرده است.
رامین رضاییان شمارش معکوس انفجار بمب نقل و انتقالات؛ علیمنصور همه را غافلگیر می‌کند

 رامین رضاییان درست در روزهایی که باید خودش را مهیای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس می‌کرد از پرسپولیس جدا شد و در لحظاتی که سرخ‌پوشان مشغول جشن و پایکوبی در ورزشگاه آزادی بودند وی در کمپ تیم‌های ملی تمرین اختصاصی می‌کرد.
رضاییان که خودش را در قهرمانی پرسپولیس سهیم می‌دانست حتی در اینستاگرامش به هم تیمی‌هایش تبریک هم گفت اما واکنش‌های منفی برانکو به حضور این بازیکن در جشن قهرمانی ،حرف عجیب احمدزاده مبنی بر وصله ناجور تیم در برنامه ۹۰ و کنایه‌های بی پایان سید جلال و مهدی طارمی به او باعث شد تا رامین همان پیام تبریک را هم از صفحه‌اش پاک و تمامی بازیکنان پرسپولیس را دراینستاگرام آنفالو کند.
این پایان ماجرای رامین رضاییان با پرسپولیس بود اما کار او تازه آغاز شده است. کمتر کسی است که نداند بازیکنی که مدعی است از لیگ هلند پیشنهاد دارد روزی یک استقلالی بوده و حتی در دیدار استقلال و راه‌آهن با گرفتن پیراهن فرهاد مجیدی علاقه‌اش به این بازیکن و رنگ آبی را نشان داد.
رضاییان اگر چه هنوز یک یاغی در فوتبال ایران نشده ولی رفتارهای او در این سال‌های اخیر نشان داده او می‌تواند به یک یاغی بزرگ تبدیل شود. به خصوص وقتی که شایعه بازگشت فتح‌الله‌زاده بعد از پایان لیگ به آبی پوشان شنیده می‌شود. مردی که مهدی هاشمی نسب را با ۴ گل زده به استقلال آورد و مدعی شد او را آوردم تا بازی استقلال و پرسپولیس حداقل مساوی شود و پرسپولیس در دربی گلزن نداشته باشد.
شاید بی دلیل نیست که استقلالی‌ها هر روز عنوان می‌کنند که با یک بازیکن اصلی پرسپولیس به توافق رسیده‌اند و با این حربه در حال آماده کردن ذهن هواداران خود هستند. شاید رضاییان همان بازیکنی باشد با فتح‌الله زاده استقلالی شود و جای وریا غفوری را بگیرد که منصوریان این اواخر از مصدومیت‌های پیاپی او خسته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر