1

آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد از امروز

  • کد خبر : 218452
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۴۷

کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ از امروز دوشنبه توزیع می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد از امروز

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۶ اردیبهشت می‌توانند برای دریافت کارت به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی برای دریافت کارت اقدام کنند.

افرادی که در دو کد رشته ثبت‌نام کردند باید هر دو کارت را دریافت کنند و برای حضور در جلسه، همراه داشتن پرینت هر دو کارت و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

 اطلاعات مربوط به چگونگی رفع نقص کارت‌ها از روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و دوشنبه ۴ اردیبهشت نیز در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون فقط باید چند مداد سیاه نرم و پررنگ، مدادتراش، مدادپاک‌کن و یک سنجاق به همراه داشته باشند.

 داوطلبان باید پس از دریافت کارت مندرجات آن را کنترل کنند تا اگر مغایرتی مشاهده کردند به خصوص در رابطه با زبان یا معلولیت، سریع به نماینده سازمان سنجش در باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند که اطلاعات مربوط به رفع نقص نیز در اطلاعیه سازمان سنجش در سایت این سازمان قرار گرفته است.

در رابطه با مغایرت سایر موارد، داوطلبان تا ۸ اردیبهشت فرصت دارند اطلاعات خود را در قسمت ویرایش سایت اصلاح کنند و اگر داوطلبی علاقمند به حضور در دانشگاه‌های پیام نور یا غیرانتفاعی بود، می‌توانند پس از پرداخت وجه، علاقمندی خود را اعلام کنند.

شایان ذکر است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218452

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر