1

رونمایی از لیست پرستاره استقلال برای فصل بعد/بمب های منصوریان مشخص شدند

  • کد خبر : 218470
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

فقط پرسپولیس نیست که برای فصل نقل و انتقالات تابستانی نقشه کشیده و از حالا با چند بازیکن مشهور به توافق رسیده.

علیرضا منصوریان رونمایی از لیست پرستاره استقلال برای فصل بعد/بمب های منصوریان مشخص شدند

به گزارش افق نیوز و به نقل از ایران ورزشی،استقلال نیز در این آخرین روزهای لیگ شانزدهم، هم و غم خود را فقط برای کسب نایب قهرمانی نگذاشته و به تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده نیز فکر می‌کند. این تیم با نظر علیرضا منصوریان وارد نقل و انتقالات شده، از مدت‌ها قبل فهرستی تهیه شده تا بازیکنان جدیدی جذب شوند. بازیکنانی که بیایند، نقاط ضعف استقلال را پوشش بدهند و سرانجام این تیم را به‌عنوان قهرمانی لیگ هفدهم برسانند.

 

منصوریان چشم به جذب بازیکنانی دارد که هم با تجربه باشند و هم از نظر سنی بتوانند تا چند سال آینده پیراهن استقلال را بر تن کنند. منصوریان با این هدف وارد نقل و انتقالات شده و دست روی چند بازیکن از ذوب آهن، استقلال خوزستان و حتی نفت تهران گذاشته. البته سهم ذوب آهن از فهرست منصوریان بیشتر از دو تیم دیگر است.
استقلال درون دروازه، دروازه‌بان جدیدی می‌خواهد. به نظر می‌رسد اختلاف میان منصوریان و مهدی رحمتی به طور کامل برطرف نشده. از طرفی رحمتی ۳۶ ساله شده و دوران افت و نزول خود را آغاز کرده. پس ابراز علاقه منصوریان به جذب دروازه‌بانی جدید، ملی پوش و البته جوان‌تر از رحمتی نمی‌تواند اسباب تعجب را همراه داشته باشد. رشید مظاهری نام این دروازه‌بان است. دروازه‌بان ۲۷ ساله ذوب آهن که در سه فصل اخیر باثبات ظاهر شده، کمتر اشتباه کرده و جایگاهی مستحکم در فهرست کی‌روش به دست آورده.
مظاهری را منصوریان می‌خواهد. شاید رشید هم بدش نیاید با توجه به تمدید قرارداد ۵ ساله بیرانوند با پرسپولیس، پیراهن استقلال را بپوشد و حضور در این تیم پرطرفدار پایتخت را به تجربیات خود بیفزاید. این وسط فقط یک مانع وجود دارد. ابتدا باقی ماندن دو سال از قرارداد رحمتی با استقلال و سپس قرارداد یک ساله و مشروطی که مظاهری با ذوب آهن بسته و به آن متعهد است.
همه اینها شاید باعث شود حسین حسینی از استقلال جدا شود و آن وقت رحمتی بماند و با رشید مظاهری رقابت کند. رقابتی که هم برای هواداران استقلال جذاب خواهد بود و هم برای دو دروازه‌بان که نشان داده‌اند قافیه را به همین راحتی‌ها نمی‌بازند. جز مظاهری، منصوریان روی سه بازیکن دیگر از ذوب آهن نظر مثبت دارد و صید آنها را در دستور کار قرار داده.
مهرداد قنبری یکی از این سه بازیکن است. دفاع چپ سابق تیم ملی که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی جایگاه خود را در ذوب آهن از دست داد و مهران درخشان مهر را به‌عنوان یک رقیب جوان جلوتر از خود و در ترکیب اصلی ذوب‌آهن دید. درخشان مهر ۱۸ ساله آنقدر فوق‌العاده ظاهر شد که مجتبی حسینی هم دیگر به قنبری در ترکیب اصلی بازی نداد. قنبری که قبل از آسیب‌دیدگی یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر بود مورد توجه منصوریان قرار گرفته تا پیراهن استقلال را بپوشد. او ۲۷ ساله است و با توجه به جدایی احتمالی زکی پور و حضور او در تراکتورسازی می‌تواند مشکلات استقلال در این منطقه از زمین را حل کند.
قاسم حدادی فر را همیشه در فهرست استقلال و پرسپولیس دیده‌ایم اما حضورش در این دو تیم را هرگز. هافبک ۳۳ ساله ذوب آهن همیشه به این تیم وفادار مانده، حتی در روزهایی که پرسپولیس و استقلال را هواخواه سفت و سخت خود می‌دید و آنها را در قامت دو مشتری پر و پا قرص. حدادی فر در این سال‌ها هرگز به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس پاسخ مثبت نداد اما بعید نیست این فصل اوضاع تغییر کند. هافبک ذوب آهن بدش نمی‌آید حضور در یکی از این دو تیم را تجربه کند. پرسپولیس که در خط هافبک جای خالی ندارد، پس می‌ماند استقلال که نیاز به یک بازیکن باتجربه دارد. بازیکنی مانند حدادی فر که در میانه زمین به بازی این تیم ریتم بدهد و آن را کنترل کند.
بعد از حدادی‌فر، نام مرتضی تبریزی هم در فهرست منصوریان به چشم می‌خورد. مهاجم ۲۶ ساله ذوب‌آهن که کاپیتان سوم این تیم محسوب می‌شود و بهترین گلزن این تیم. تبریزی که در لیگ شانزدهم ۱۰ گل به ثمر رسانده مورد توجه استقلال قرار دارد و شاید در پایان فصل اصفهان را به مقصد تهران ترک کند و پیراهن آبی بپوشد. پیراهنی که پایان می‌دهد به حضور ۴ ساله او در ذوب آهن.
جز این چهار بازیکن، محمد دانشگر از نفت تهران، حسن بیت سعید از استقلال خوزستان و حتی رحیم زهیوی از الشحانیه در فهرست منصوریان حضور دارند. بازیکنانی که گفته می‌شود با برخی از آنها توافق نهایی هم صورت گرفته و فقط ثبت قرارداد مانده تا حضورشان در استقلال رسمی شود. این فهرست منصوریان است، فهرستی پر ستاره که می‌تواند این مربی را به آرزوی خود که قهرمانی با استقلال در لیگ برتر است برساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218470

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر