1

سرمربی پیشین ویارئال گزینه سرمربیگری رم

  • کد خبر : 218624
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

رسانه‌های ایتالیایی از ملاقات مخفیانه سرمربی رم با مدیرعامل فیورنتینا و احتمال خروج وی از جالوروسی در پایان فصل جاری خبر می‌دهند.

افق نیوز/سایت ایتالیایی فیرنزولا امروز (سه‌شنبه) عکسی از لوچانو اسپالتی سرمربی رم در کنار پانتالئو کوروینو، مدیرعامل باشگاه فیورنتینا منتشر کرد که آنها را در حال گفت‌و‌گو در رستورانی در شهر فلورانس نشان می‌دهد.

گفته می‌شود اسپالتی و کوروینو رابطه‌ای دوستانه دارند اما ملاقات آنها در مقطعی از فصل رخ داده  که از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر خروج اسپالتی از رم در پایان فصل شنیده می‌شود و خروج پائولو سوسا سرمربی فعلی بنفش‌پوشان فلورانس هم قطعی به نظر می‌رسد.
علاوه بر این اسپالتی که متولد شهر سرتالدو است – شهری در فاصله ۴۰ – ۵۰ کیلومتری فلورانس – سال ۲۰۱۲ در گفت‌و‌گو با رادیو بلوی ایتالیا تأکید کرد که سرانجام یک روز هدایت فیورنتینا را برعهده خواهد گرفت. اسپالتی تا پایان فصل جاری با رم قرارداد دارد و هنوز خبری مبنی بر تمدید آن شنیده نشده است. او چندی پیش هم اعتراف کرد می‌داند که اگر این فصل هیچ چیزی برای رم کسب نکند، باید این تیم را ترک کند.
در همین حال برخی دیگر از نشریات ایتالیایی مدعی شده‌اند که مونچی، مدیر ورزشی جدید باشگاه رم در تلاش است مارسلینو، سرمربی اسپانیایی پیشین سویا و ویارئال که اکنون بیکار است را برای هدایت جالوروسی در فصل آینده متقاعد کند.
تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218624

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر