1

جنگ استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن برای رکورد

  • کد خبر : 218707
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

تیم استقلال می تواند برای چهارمین بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و خود را صاحب رکورد کند، هر چند در این راه تیم های ذوب آهن و پرسپولیس را رقیب خود می بیند.

افق نیوز با تساوی برابر الاهلی تیم استقلال اکنون در یک قدمی صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و کار سختی برای “صعود نکردن” در دیدار پایانی خود پیش رو خواهد داشت. تیم استقلال که بهترین تیم ایرانی حاضر در رقابت های آسیایی از نظر عناوین شمرده می شود بار دیگر فرصت آن را دارد تا در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

از سال ۱۳۸۱ که شکل برگزاری جام باشگاه های آسیا  تغییر کرد و تحت نام “لیگ قهرمانان آسیا” پیگیری شد ، آبی های تهرانی ۹ بار به این مسابقات راه یافته اند که در ۸ بار آن جواز حضور در مسابقات را کسب کرده اند؛ در این ۸ دوره آبی ها توانسته اند در ۳ دوره مرحله گروهی را پشت سر بگذارند و اکنون می توانند این آمار را به عدد ۴ برسانند.

دیگر تیم های ایرانی که سابقه ۳ بار حضور در مرحله گروهی را دارند تیم های پرسپولیس ، ذوب آهن و سپاهان می باشند که به غیر از سپاهان که در لیگ امسال قهرمانان آسیا حضور ندارد، دو تیم دیگر نیز شانس این را دارند تا بتوانند به همراه استقلال، به آمار ۴ صعود از مرحله گروهی برسند، هر چند کار بسیار سختی در دیدار پایانی خود خواهند داشت.

گفتنی است تیم سپاهان با ۱۱ دوره حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را در بین تیم های ایرانی داراست  و پس از آن استقلال با ۸ حضور در رتبه دوم قرار دارد.

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218707

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر