1

استقبال گرم از وزیر بهداشت ایران در غرفه الحشدالشعبی

  • کد خبر : 218722
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

مسئولان غرفه الحشدالشعبی در نخستین نمایشگاه تخصصی پزشکی بغداد که از امروز چهارشنبه آغاز بکار کرده است، به گرمی از دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشورمان استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران که در سفر به عراق به سر می برد، روز چهارشنبه بعد از مذاکرات فشرده اش با همتای عراقی، به نمایشگاه بین المللی بغداد رفت تا با حضور وی این نمایشگاه افتتاح شود.
دکتر هاشمی پس از شرکت در مراسم افتتاح نمایشگاه که در سالن همایش ها برگزار شد، از سالن اصلی محل برگزاری نمایشگاه پزشکی نیز بازدید کرد که در آن ده ها شرکت لوازم و تجهیزات پزشکی از عراق و کشورهای مختلف و نیز از جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده اند.
در این بازدید که دکتر حازم الجمیلی معاون وزیر بهداشت عراق و ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد و جمعی از مقام های وزارت بهداشت عراق و مسئولان نمایشگاه، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشورمان را همراهی می کردند، دکتر هاشمی از غرفه های مختلف، بویژه متعلق به شرکت های ایرانی و عراقی بازدید کرد که یکی از این غرفه ها، متعلق به تشکیلات نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) بود.
تشکیلات الحشدالشعبی نیز در این نمایشگاه برخی توانمندی های خود را در حوزه تجهیزات امدادی و نیز درمان های اضطراری و همچنین تجهیزات حفاظتی،به نمایش گذاشته اند.
هنگام حضور دکتر هاشمی در غرفه الحشدالشعبی ، هم در داخل و هم خارجی از غرفه جمعیت زیادی تجمع کرده بود و مسئولان این غرفه ، با توجه به درمان بخش قابل توجهی از مجروحان عراقی جنگ علیه داعش، در بیمارستان های کشورمان، به گرمی گرد دکتر هاشمی و سفیر ایران در بغداد حلقه زدند و از آنان استقبال کردند.
دکتر قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه وارد بغداد شد و روز چهارشنبه در یک مذاکرات فشرده و طولانی با همتای عراقی اش ، خانم عدیله حمود ، پیرامون فعال کردن توافقنامه همکاری های مشترک دو کشور که پیش از این میان دو کشور امضاء شده است، به توافقاتی دست یافتند که در قالب یک یادداشت تفاهم در پایان مذاکرات به امضای طرفین رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر