به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر افزود: شرایط  برای برگزاری یک انتخابات خوب فراهم شده است و  امیدوارم کاندیداها در آینده به جای تخریب یکدیگر به ارائه برنامه بپردازند تا انشاءالله با رعایت مبانی اخلاقی و ارزشی انتخاباتی را برگزار کنیم که به  الگویی برای تمام دنیا تبدیل شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش به تشریح شرایط سیاسی و اجتماعی دولت پرداخت و گفت : بعد از اجرای برجام و رفع تحریم ها   شرایط خوبی در کشور حاکم شده است و‌گره هایی که در اثر تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی به وجود آمده بود یکی پس از دیگری گشوده شد و خوشبختانه در حوزه اقتصاد روند صعودی را شاهد هستیم.

او ادامه داد: دولت تدبیر و امید ۴ سال گذشته وقتی زمام را در دست گرفت با رشد منفی ۶/۸ درصدی مواجه بود که با تلاش های مجموعه دولت این رقم به ۰/۸ درصد رسید.

دکتر سلطانی فر همچنین یادآور شد :تورم ۴۴ درصدی ۴ سال گذشته  در سال ۹۵ به زیر ۹ درصد رسید  که این تلاش بسیار اثر بخش بوده است.

وی در ادامه سخنان عملکرد دولت در سیاست خارجی را نیز مثبت توصیف کرد و اظهار داشت : در شرایطی قرار داشتیم که سایه جنگ بالای سرمان بود که خوشبختانه با هماهنگی همه مسئولان از جمله حمایت مقام معظم رهبری و پیگیری های رییس جمهوری و‌مسولان ،این مشکل نیز مرتفع شد.

او‌سخنانش را با این جمله به پایان رساند: با تلاش های مجموعه مسئولان ریشه هایمان به آب رسیده،شاخه هایمان به آفتاب، بی تردید با این شرایط آینده ای سبز و امیدوارکننده ای برای کشور خواهیم داشت.