1

کنایه هاشمی‌طبا به نامزدهایی که وعده افزایش یارانه و پرداخت پول می‌دهند/ وعده پرداخت پول یعنی خریدن رای

  • کد خبر : 218770
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

وی گفت: اگر کسی بگوید اگر من رئیس جمهور شوم فلان قدر پول می دهم مثل این است که همین الآن آن پول را بدهد. یعنی به نوعی رای خریده است.

او که سخنانش را با تشکر از شورای نگهبان برای تایید صلاحیتش آغاز کرد؛ از لزوم توجه به ثروت ملی و عدالت و توجه به حقوق درماندگان سخن گفت.به گزارش نامه نیوز، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری از لزوم میراث به جا ماندنی برای نسل بعد سخن گفت و افزود: هر کاری که تا کنون انجام شده افتخاری برای کسانی است که آن را انجام داده‎اند. حفظ این آب و خاک وظیفه همه ماست. اما شرایط زیستی ما به شدت دچار نابسامانی است. نفت و گازی که در کشور تولید می‎شود؛ چگونه استخراج شده و کجا هزینه شده است؟ ما نیازمند اصلاح شرایط اقلیمی کشور هستیم.

هاشمی‎طبا ادامه داد: اولین اولویتم حفظ ایران است. چو ایران نباشد تن من مباد.

از نظر وی دوست داشتن مردم یعنی اینکه همه حقیقت را به آنها بگوییم تا متوجه مسئولیتی که بر عهده شان است باشند

وی با بیان اینکه همه ثروت کشور باید صرف آبادانی مملکت شود و از خودخواهی شخصی جلوگیری کنیم، افزود: متاسفانه مسئولان کشور خودشان را اپوزیسیون نظام معرفی می کنند! معیشت مردم از دو کلمه، «معیشت» و «مردم» تشکیل شده. وقتی از معیشت مردم می گویند، منظورشان چه معیشتی و کدام مردم است؟ مردم محروم؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به شعارهایی که این روزها در فضای رقابتی عنوان می شود، گفت: اینکه می‎گویند اقتصاد مقاومتی را ظرف سه سال اجرا می کنم و درآمدر مردم را می افزایم یک ادعای بیخود است! ۴۰ میلیارد تومان بنزین وارد کرده و ۲۵۰ هزارمیلیارد تومان یارانه داده‌ایم در حالیکه می شد با این پول هزاران کارخانه ایجاد کنیم. اما حتی این هم جوابگوی مشکل بیکاری نیست.

اهم سخنان وی از این قرار است:

در طول ۳۸ سال از گذشت انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری برای رفاه و امنیت کشور و مردم عزیزمان صورت گرفته که نمونه آن تعداد کثیری شهید، جانباز و آزاده بوده که در دوران دفاع مقدس تقدیم این کشور و انقلاب شده است. باید قدردان امنیتی باشیم که امروز از آن بهره مند هستیم. در طول سال های پس از انقلاب نباید فراموش کنیم که شبکه برق ما بدون خاموشی بوده، شبکه گاز زیر زمینی را داریم و در سراسر کشور به دست مردم می رسد، شبکه های آب رسانی داریم؛ در همه کشور و همه اینها اقدامات دولت های مختلف است.

*مدیون شهدا و رزمندگان هستیم که ایران را حفظ کرده‎اند. چو ایران نباشد، تن من مباد. این یک شعار ناسیونالیستی نیست. راه شهدا و سیاست‎های آنان را باید ادامه دهیم.

*باید کشور را از بیماری قند و سرطانی که دچارش شده باید رهایی دهیم. باید کشاورزی و محیط زیستمان را احیا کنیم.

* باید محرومیت را در کشور به حداقل رسانده و به کارآفرینان توجه کنیم و تضادی بین کارگر و کارفرما و کارآفرین قائل نباشیم، چون اینها تفکرات کمونیستی است.

*باید به توریسم خارجی و گردشگری داخلی نهایت توجه را بکنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218770

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر