واکنش رئیس باشگاه بایرن مونیخ  به حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی

به گزارش افق نیوز/ تا ۱۵ روز قبل بایرن تیمی بود که شانس درجه یک قهرمانی بوندس‌لیگا بود، همینطور مدعی فتح اروپا و جام حذفی آلمان(د.اف.ب پوکال) محسوب می‌شد.

اما در این چند روز تیم پرافتخار آلمان‌ها ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید حذف شد و چهارشنبه شب نیز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ۳ بر ۲ از بورسیادورتموند شکست خورد.

بعد از این دو ناکامی نظریه‌ای از طرفی برخی از کارشناسان مطرح شد که بایرن برای فصل بعد و مدعی بودن در ۳ جام باید خریدهای گسترده‌‌ای در تابستان انجام دهد.

اما اولی هوینس چنین لزومی را نمی‌بیند.عالی‌ترین مقام مونیخی‌ها در این مورد اظهارداشت:اکنون خیلی در این مورد صحبت می‌شود که چند خرید می‌توان علاج درد باشد. اما من اساسا چنین چیزی را نمی‌بینم. اگر ما مقابل دورتموند ۲ بازیکن گران‌قیمت دیگر هم می‌داشتیم، احتمال داشت بازهم برنده نشویم. حل مشکل همیشه نقل و انتقالات نیست.

هوینس که با روزنامه آبندسایتونگ مصاحبه کرد، با این اظهارات به رفع مشکل از طریق بهبود امور دیگر اشاره داشت.

به خصوص در شرایطی که انتقال ۲ بازیکن ملی‌پوش تیم هوفن‌هایم یعنی سباستیان رودی و نیکلاس زوله به تیمش قطعی است و پنج‌شنبه نیز مونیخی‌ها از تبصره خرید قطعی کینگسلی کومان استفاده کردند.

رئیس باواریایی‌ها ادامه داد:اکنون خیلی زود است که بخواهیم در مورد فعالیت در بازار نقل و انتقالات صحبت کنیم.برای این منظور باید هیات رئیسه عملکرد تیم را در تحلیل کند.

البته این مقام خود عنوان کرد حذف در لیگ قهرمانان و جام حذفی، اتفاقاتی راضی‌کننده نبوده است.

او عنوان کرد:بدیهی است که کسب ۲ جام دیگر می‌توانست خارق‌العاده باشد. به خصوص که در جام حذفی ما در خانه بازی کردیم. به هرحال باید آنچه پیش آمد را بپذیریم.با این همه باید گردهم بیاییم تا مشخص شود چطور می‌توان شرایط را بهتر کرد.در درازمدت کسب یک جام بطور کلی برای ما دستاورد اندکی است.هرچند که کسب قهرمانی بوندس‌لیگا مهم‌ترین اتفاق برای ما است که اطمینان دارم به آن خواهیم رسید.

فارس