1

گره کور تمدید قرارداد بازیکنان استقلال برای فصل بعد/ این ۳ ستاره منصوریان را نگران کردند

  • کد خبر : 219097
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

خبر پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان استقلال این امیدواری را به وجود آورد که بازیکنان پای میز تمدید قرارداد بنشینند اما ظاهرا پرداختیها کامل نیست و مشکلاتی در این راه هنوز وجود دارد.

بازیکن استقلال گره کور تمدید قرارداد بازیکنان استقلال برای فصل بعد/ این 3 ستاره منصوریان را نگران کردند

پس از آنکه سید رضا افتخاری اعلام کرد ۸۰ درصد قراردادهای استقلالی ها را پرداخت کرده این خبر به قدری اثر گذار بود که حتی در اردوی پرسپولیسی که قهرمان لیگ برتر شده بود اعتصابی سه روزه به راه انداخت. بازیکنان پرسپولیس که قهرمان شده بودند توقع داشتند که بیشتر از استقلالی ها دریافتی داشته باشند اما خیلی زود خبر رسید که با وجود پرداخت ۸۰ درصدی به زعم افتخاری بازیکنان این تیم همچنان پای تمدید قراردادها نمی نشینند که این موضوع حساسیت برانگیز شد.

 

پیگیری ها نشان می دهد که بسیاری از بازیکنان استقلال به جای پرداختی معمولی چک گرفته اند آن هم نه چک روز بلکه چکی به تاریخ اواسط خرداد ماه و به این ترتیب اعلام کرده اند تا نقد شدن چک صبر می کنند و بعد پای قرارداد می‌نشینند.

 

در واقع با توجه به اینکه مبلغ چک ها تقریبا برابر با ۳۰ درصد قرارداد است بازیکنان نگران هستند که این چک ها نقد نشود به این ترتیب هنوز برای تمدید قرارداد ترجیح می دهند جلو نروند.

 

تمدید قرارداد بازیکنان استقلال که ۱۱ بازیکن بدون قرارداد دارد کار را کمی برای مدیران سخت کرده و همچنان این گره محکم است و باز نشده آن هم در حالی که منصوریان به شدت نگران  تمدید قرارداد برخی بازیکنان مثل کاوه رضایی، نورافکن و امید ابراهیمی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219097

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر