1

وزیر دفاع: با تمام محدودیت‌ها نیازهای دفاعی ‌را تأمین کرده‌ایم

  • کد خبر : 219243
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ما باوجود همه محدودیت‌ها توانسته با حضور متخصصین در بسیاری از عرصه‌ها ازجمله عرصه‌های دفاعی نیازهای خود را تأمین کند.

وزیر دفاع

افق نیوز سردار حسین دهقان عصر امروز در همایش جانبازان و ایثارگران استان قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به نقش اسلام در ایجاد ایثار در جامعه اظهار داشت: جامعه اسلامی در سایه حاکمیت اسلام و تحت نظر رهبری ولایت‌فقیه ملتی ایثارگر در تمامی عرصه‌ها خواهد شد و ثمره این کار رسیدن به‌جایگاه ممتاز در سطح بین‌المللی خواهد بود.

وی پایبندی به ارزش‌ها را دلیل دشمنی مستمر دشمنان دانست و افزود: ملت ما با تکیه‌بر شناخت عظمت خود به‌جای آنکه اثرپذیر باشد در معادلات منطقه‌ای و جهانی تأثیرگذار است و این الگوی تمام‌عیار مردم‌سالاری دینی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: با تمام تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مردم ایران ایستادگی کرده و پاسخ آن را داده‌اند و نمادهای این ایستادگی امروز در همین شهر علم و جهاد، شهر قم می‌توان مشاهده کرد.

وی جانبازان و آزادگان را سرمایه ملی کشور برشمرد و ابراز کرد: عزت، عظمت، استقلال کشور امروز به برکت خون همین عزیزان و ایثارگری آن‌ها محقق شده و جانبازان نماد شجاعت و یادگاران دوران حماسه هستند.

دهقان با تأکید بر اینکه جانبازان مروج فرهنگ ایثارگری در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: اینان پرچم حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و حقانیت ملت بزرگ ایران هستند، همچنین جانبازان اسوه‌های صبر و مقاومت در برابر سختی‌ها هستند و باآنکه باوجود نقص عضو داشتن همچنان ایستاده‌اند و در میدان‌های جهاد و مبارزه ثابت‌قدم هستند.

وی سختی‌های جانبازان را مدنظر قرار داد و گفت: آنان برای حفظ عزت اسلام تلاش کرده‌اند و استقامت آن‌ها با هیچ بهای مادی قابل‌مقایسه نیست و هیچ‌چیز نمی‌تواند جبران ایثارگری آن‌ها باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: جانبازان با فدا کردن جان خود درراه خدا برای حفظ ارزش‌ها، عزت و استقلال کشور عامل اقتدار نظام اسلامی گردیده‌اند.

وی با اشاره به شکست تمامی هجمه‌های دشمنان باوجود چنین ملتی اظهار داشت: دشمنان در طول این سال‌ها با تمام امکانات رسانه‌ای، حقوقی، تجهیزاتی و غیره در برابر این ملت شکست‌خورده‌اند و عزت ملت ایران امروز در برابر استکبار بسیار رفیع است.

دهقان بابیان اینکه مردم با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانسته ملتی ایثارگر و آگاه شود، افزود: ملت ایران در برابر هیچ تهدیدی به‌زانو درنخواهد آمد و ملت ایران ثابت کرده که مرز جغرافیایی محدودکننده انجام رسالت الهی نیست.

وی با تأکید بر اینکه ملت ما خواهان مقابله با استکبار، دسیسه آنان و تجاوزهاست، گفت: ملت ما باوجود همه محدودیت‌ها توانسته با حضور متخصصین در بسیاری از عرصه‌ها ازجمله عرصه‌های دفاعی نیازهای خود را تأمین کند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر