1

نماینده پیشین مجلس: وضعیت معیشتی در دولت آینده روحانی بهتر می شود

  • کد خبر : 219245
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه دولت بعدی روحانی کارآمدتر خواهد بود، گفت: وضعیت معیشتی عزت مند مردم در چهار سال دیگر بهتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی تاجرنیا شامگاه دوشنبه در همایش اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه جریان اصلاح طلبی مدیون مردم آذربایجان است، به پیشتازی این خطه در مشروطه خواهی و ایجاد دموکراسی اشاره کرد و گفت: در جریان دفاع مقدس هم مردم این خطه نقش مهمی داشتند و سردارانی همچون شهید باکری را فراموش نمی کنیم.
وی با بیان اینکه امروز هم به این غیرت، شور و شعور نیاز داریم، بر ضرورت افزایش آگاهی از خدمات دولت روحانی تاکید کرد و گفت: یادمان نرود که در چه شرایطی زندگی می کردیم.
نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه در دولت دهم کشور درگیر ماجراجویی بود، افزود: از مردم ایران چهره ای خشن به جهانیان نشان داده شده بود، قطعنامه های سازمان ملل را کاغذپاره می خواندند و کشور را در پرتگاه قرار داده بودند. اگر روحانی و ظریف نبودند، امروز شرایط دیگری بر کشور حاکم بود.
تاجرنیا ادامه داد: ما به روحانی و دولت یازدهم افتخار می کنیم زیرا روند واپسگرایی را قطع کرد و روح جدیدی در کالبد کشور دمید، این مسیر غیرقابل برگشت است.
وی گفت:در دولت های نهم و دهم دانشجو بله قربان گو شده بود و از یک تریبون برای بیان خواسته هایش بی بهره بود، دولتی را که احزاب و مطبوعات را تعطیل می کرد، نمی خواهیم بلکه به دولتی معتقدیم که خانه احزاب را احیا کرد، طرفدار دولتی هستیم که حقوق شهروندی را تثبیت می کند.
تاجرنیا با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و سپاهی در حفظ امنیت کشور افزود: رفتار صحیح دستگاه دیپلماسی کشور سایه جنگ را از کشورمان دور کرد.
وی گفت: همه ما دنبال عزت و آزادی هستیم و دولت روحانی در این مسیر گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه تورم ۴۰ درصدی اواخر دولت گذشته نتیجه سیاست گذاری های غلط بود، گفت: هنوز هم درگیر تبعات همان سیاست گذاری ها هستیم.
تاجرنیا گفت: جریان اصلاح طلبی از انتخاب روحانی پشیمان نیست و همچنان از او حمایت خواهد کرد.
دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش هم در این همایش با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به جذب آرای خاکستری در انتخابات آتی گفت: هر چند تمایل این رای ها هم به اصلاحات است اما شاید به دلیل برخی مشکلات نارضایتی هایی باشد و باید برای آگاه سازی و رشد شناخت سیاسی این عده تلاش کنیم.
فاطمه راکعی با اشاره به مناظره دور نخست نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: گفتمان جهانگیری و روحانی مکمل هم در مناظره هاست و مناظره دوم گرمتر خواهد بود.
مسئول ستاد اصلاح طلبان در آذربایجان شرقی هم با تاکید بر شعور در کنار شور انتخابات، دریای طوفان زده سال ۹۲ را یادآوری کرد و گفت: اکنون که احساس امنیت می کنیم نباید آن فضای امنیتی شده را فراموش کنیم.
پوری حسینی با یادآوری اینکه حامیان دکتر روحانی در آن زمان با ترس وارد ستادها می شدند، افزود: کشور در وضعیتی بود که لحظه ای غفلت موجب غرق آن می شد.
وی بیان کرد: هیچ تبادل ارزی بین کشور ما و کشورهای دیگر وجود نداشت، بابک ها نفت را به نام خود می فروختند و ۲۲ میلیارد دلار بهای نفت ما را بلوکه کرده بودند.
پوری حسینی با بیان اینکه در این دولت خیلی بیشتر از دولت های گذشته برای رفاه اقشار محروم جامعه تلاش شده است، افزود: برای نجات اقتصاد کشور از آنها کارآمدتریم و معتقدیم دنیای ایرانیان را خیلی بهتر از آنها خواهیم ساخت.
وی با تاکید بر اینکه یارانه باید به بخش تولید اختصاص یابد، گفت: ما نمی خواهیم گداپروری کنیم بلکه می خواهیم مردم با عزت زندگی کنند.
وی با بیان اینکه به نقطه مطلوب نرسیدم و نگذاشتند که برسیم گفت: در بسیاری موارد همچون برجام بیشتر تلاش خود را برای قانع کردن داخلی ها صرف کردیم.
پوری حسینی گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات اقدام های ریشه ای دولت روحانی به گوش مردم برسد تا حماسه زیباتری خلق شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219245

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر