1

تجلیل ایران خودرو از سرداران شهید آتش نشان حادثه پلاسکو

  • کد خبر : 219312
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

همزمان با حضور دکتر روحانی، ریاست جمهوری در گروه صنعتی ایران خودرو و آغاز تولید انبوه دو محصول جدید در این خودروسازی، از خانواده ۱۶تن از آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو تجلیل شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، با حضور رئیس جمهوری در ایران خودرو تولید انبوه دو محصول دناپلاس و پژو۲۰۰۸ آغاز شد و در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، خانواده ۱۶آتش نشان جان باخته در حادثه پلاسکو مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

براین اساس، نخستین خودروهای دناپلاس خروجی از خطوط تولید ایران خودرو، به خانواده های آتش نشانان اهدا خواهد شد. با توجه به اینکه پس از حادثه پلاسکو  دناپلاس اولین خودرو جدید بود که در ایران خودرو به تولید انبوه رسیده است، ۱۶دستگاه از این خودروی جدید برای خانواده این عزیزان در نظر گرفته شد.

هزینه خرید این خودروها توسط کارگران و صاحبان کارگاه ها و کارخانه های قطعه سازی بخش خصوصی و کارگران گروه صنعتی ایران خودرو تامین شده و حواله های آن به صورت نمادین توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به خانواده آتش نشانان اهدا شد.

مهندس هاشم یکه زارع در دیدار خانواده شهدای آتش  نشان حادثه پلاسکو گفت:  ایثارگری و فداکاری سرداران شهید آتش نشان در حادثه پلاسکو هیچگاه از خاطره و ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و به هیچ زبانی نمی شود از آن تقدیر و تجلیل کرد.

وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از مدت ها قبل قصد داشت تا اقدامی به نشانه قدردانی از ایثارگری این عزیزان انجام بدهد اما فرصت آن فراهم نمی شد.

مهندس یکه زارع ادامه داد: امروز و همزمان با اعیاد شعبانیه، حضور ریاست محترم جمهوری و آغاز تولید انبوه محصول جدید، فرصتی مناسب پیش آمد تا به پاسداشت رشادت فراموش نشدنی این عزیران از خانواده های آنان تجلیل کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219312

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر