2

وزیر بهداشت: عده ای دانسته یا ندانسته کشور را از مدار عقلانیت دور می کنند

  • کد خبر : 219996
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۱۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر وقت کشور سر و سامان پیدا می کند، عده ای دانسته یا ندانسته با تهمت، با احساسات مردم بازی می کنند و کشور را از مدار عقلانیت دور می کنند.

به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی رودبار جنوب در جمع مردم این شهر افزود: «عده ای ما وزیران دولت تدبیر و امید را قبول ندارند و ما را مرفه می خوانند. بررسی کنید، ببینید از مال بیت المال ذره ای برای خود استفاده یا برای اطرافیانمان اشتغالزایی کرده ایم؟»
وی بیان کرد: به فکر مردم افتادن هنگام انتخابات درست نیست و دولت یازدهم همواره به فکر مردم به ویژه مناطق محروم بوده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز هشتمین بار در دولت یازدهم به استان کرمان سفر کرد، گفت: شهدا نظاره گر اعمال ما هستند و از شما مردم می خواهیم، دعا کنید تا شرمنده شهدا نباشیم.
وی افزود: امروز نعمت امنیت و انتخاب مردم برای سرنوشت خود در رای گیری ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است، لذا قدر این نعمت را باید بدانیم.
قاضی زاده هاشمی گفت: منطقه جنوب کرمان جزء محرومترین مناطق کشور هستند، لذا دولت تدبیر و امید با ساخت سه بیمارستان خدمات خوبی به مردم این منطقه ارایه کرده است.
وی اظهار کرد: افتتاح سه بیمارستان در جنوب کرمان، طی چهار سال اخیر مقدمه ای برای خدمت به محرومان است و هرچه برای مردم این منطقه کار شود؛ کم بوده و هنوز جای کار است.
وزیر بهداشت گفت: افتتاح بیمارستان رودبار جنوب نیز بعد از ۱۸ سال صورت گرفت چرا که این بیمارستان سال ۷۸ کلنگ زنی و متاسفانه رها شده بود که در این دولت به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان رودبار جنوب ۱۳۰ هزار نفر است، افزود: بیمارستان رودبار جنوب برای ۱۸ سال پیش طراحی شده است لذا با حمایت دول،ت پیگیر افزایش تعداد تخت های این بیمارستان هستیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی وارد استان کرمان در شهرستان جیرفت شد.
افتتاح مرکز ام. آر. آی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی این شهر، افتتاح ساختمان آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و بهره برداری همزمان از ۲۶ مرکز خدمات سلامت در جنوب کرمان از برنامه های سفر یک روزه قاضی زاده هاشمی به این منطقه بود.
وی همچنین از طرح های بهداشت و درمان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب و منوجان بازدید کرد.
قاضی زاده هاشمی ۱۱ اردیبهشت ماه جاری نیز به کرمان آمد و بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان، بیمارستان ۳۲ تختخوابی رابر، بیمارستان ۳۵ تختخوابی کوهبنان و چند طرح درمانی در شهرستان های بافت و کرمان با حضور وی افتتاح شد.
جنوب کرمان با جمعیت بیش از یک میلیون نفر از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان تشکیل شده است.
استان پهناور کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد و منطقه جنوب کرمان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219996

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر