1

قالیباف: خداحافظی دولت خسته را به زودی جشن می‌گیریم

  • کد خبر : 220253
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۴

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد درباره کناره‌گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این اقدام از دو جهت قابل تحسین است یکی اینکه اقدامی انقلابی بود و دیگر اینکه وی با وجود آماده خدمت بودن، نشان داد که شیفته قدرت نیست.

به گزارش افق نیوز، در پی کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام حمایت وی از حجت‌الاسلام رئیسی، اعضای ستادهای این دو کاندیدا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده حامیان آنها اعلام اتحاد کردند.
خلیفه خلقی‌پور در این آیین با بیان اینکه به همسنگران خود در ستاد آقای رئیسی خوش آمد می‌گویم، اظهار داشت: درست است که ما در دو جهت و دو ستاد کار می‌کردیم اما مسیر حرکت ما کاملا یکی بود و یکی هست و خوشحالیم که تصمیم انقلابی برادر عزیزمان آقای قالیباف یک بار دیگر بارقه امید را در دل نیروهای انقلاب ایجاد کرد.
وی افزود: آقای قالیباف اعلام کرده است که بر اساس جمع‌بندی این تصمیم را گرفته و خود و ستادهایشان در سراسر کشور با تمام توان و با برنامه مدون در راستای حمایت از کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب عمل می‌کند تا روز ۲۹ اردیبهشت شاهد خارج شدن نام حجت‌الاسلام رئیسی از صندوق‌های رأی باشیم.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف همه ما پیروزی گفتمان انقلاب و تغییر شرایط موجود است و اینکه این بن‌بست و رکود را با دست توانای نیروهای انقلاب از میان برداریم و بار دیگر این اعتماد را به مردم برگردانیم که می‌شود، داریم و می‌توانیم.
خلقی‌پور بیان کرد: از این لحظه به بعد باید شهر به شهر، کوچه به کوچه، خانه به خانه و چهره به چهره برنامه‌های دولت انقلابی را برای مردم تبیین کرده و حرکتی ایجاد کنیم که نتیجه‌اش خداحافظی دولت خسته باشد، زیرا مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.
وی ابراز کرد: کسانی که فکر می‌کردند می‌توانند بین نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد کنند کور خوانده بودند، این روزها باید بیشتر مواظب حرکات دولتی‌ها باشیم تا اگر خواستند مدرسه‌ای را تعطیل کنند یا اقدام خلاف قانون دیگری انجام دهند دوربین به دست آن اقدام را مستندسازی کنیم.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این است که این اقدام انقلابی سردار رشید اسلام و شهردار قهرمان تهران از دو جهت قابل تحسین است، یکی اینکه اقدامی انقلابی انجام داد و دیگر اینکه با وجود آماده خدمت بودن نشان داد که شیفته قدرت نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: امروز برای ما روزی به یاد ماندنی است و حماسه حضور بی‌نظیر مردم این استان در استقبال از آیت‌الله رئیسی در تاریخ ثبت می‌شود، این استقبال گسترده در حالی اتفاق افتاد که به ادارات گفته بودند امروز به کارکنان‌شان مرخصی ندهند، جلسه شورای اداری تشکیل دادند و هر کاری که از دستشان برآمد برای کمرنگ کردن حضور مردم در استقبال از آقای رئیسی انجام دادند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی افزود: دست همراهان خود در ستاد آقای قالیباف را به گرمی می‌فشاریم و از امروز رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهیگلویه و بویراحمد به مثابه رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد است، از تصمیم آقای قالیباف و حمایتی که اعضای ستاد وی از آقای رئیسی انجام دادند تشکر می‌کنیم.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220253

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر