1

کرج از سوء مدیریت فرهنگی رنج می برد ‌

  • کد خبر : 220282
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

یک استاد دانشگاه اعلام کرد:ازشهر کرج به عنوان شهر ۷۲ ملت در کنار پایتخت و مهاجرت بی رویه یاد می کنند واین باعث سوء فرهنگی درشهر کرج شود.

دکتر  محمد رضا انواری با بیان این مطلب گفت وجود قومیت های مختلف در این کلانشهر باعث جذابیت خاصی در این شهر شده اما به  دلیل سوء مدیریت فرهنگی از این ظرفیت در شهر کرج استفاده نشده است .
وی افزود: شهر کرج نیازمند سند فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی و بومی است .
دکتر انواری خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از مشکلات شهر کرج سو فرهنگ در رانندگی است و شهروندانی که به به علایم رانندگی در هنگام رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توجهی نمی کنند. وی خاطر نشان ساخت دیگر عوامل این معضلات یعنی سو فرهنگ در رانندگی که متاسفانه در کلانشهر کرج به چشم می خورد تک سر نشین بودن اکثر وسایل نقلیه در سطح شهر است که خوداین موضوع تاثیر بسیار زیادی در ترافیک شهری و همچنین آلودگی هوا وصوتی  در سطح شهر را دارد . این استاد دانشگاه تاکید کرد: نبود فضای کافی در سطح شهر و تنگ بودن اکثر خیابان های شهر این موقعیت را برای ایجاد فضای بی ار تی را گرفته است . انواری خاطر نشان ساخت :موضوع تک سرنشین بودن وسایل نقلیه در کرج را نباید فقط به نبود این موضو عات ربط داد بلکه این روزها تفریح جوانان دوردور زدن در خیابان به نوعی تبدیل به گشت زنی تفریحی در شهر شده است که این خود به نوعی سو فرهنگ در رفتار و فرهنگ تفریح شده است.
وی تاکید کرد: خود همین موضوع و معضل هم نیاز مند چاره اندیشی دستگاههای گوناگون برای تفریح جوانان می باشد .
این کاندیدای شورای شهر کرج افزود: این معضل نیازمند برنامه ریزی دقیق دستگاههای مختلف اعم از شورای شهر وشهر داری ووزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر