1

مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل است

  • کد خبر : 220377
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۴۸

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تمامی مدارس این استان با توجه به مشارکت گسترده فرهنگیان، مدیران و معلمان در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا، فردا(۳۰ اردیبهشت) تعطیل است.

علیرضا مهدوی شاهرودی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز جلسه ای با حضور استاندار تهران، مدیران آموزش و پرورش و مسئولان ستاد انتخابات استان برگزار و در خصوص تعطیلی مدارس استان تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه بعضی از مدارس استان شعب اخذ رای هستند اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن روند شمارش آرا در مدارسی که شعب اخذ رای هستند، تمامی مدارس استان تهران روز شنبه(۳۰اردیبهشت ماه) تعطیل است.
همچنین علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران و عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهر تهران نیز اعلام کرد: با توجه به مشارکت گسترده مردم شریف تهران در انتخابات و احتمال تمدید زمان رای گیری و طولانی شدن زمان شمارش آرا، استفاده از فضای آموزشی و مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات تمامی مدارس شهر تهران شنبه(۳۰اردیبهشت ماه) تعطیل است.
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیز پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که ساعت ۱۶ امروز با حضور مدیران آموزش و پرورش و مسئولان ستاد انتخابات استان تهران جلسه ای در محل استانداری برگزار و در خصوص تعطیلی احتمالی مدارسی که شعبه اخذ رای هستند، تصمیم گیری خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
در استان تهران ۶ هزار و ۴۴۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶ هزار و ۳۱ شعبه ثابت و ۴۱۷ شعبه سیار است.
حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی شهر تهران به صورت مستقیم درگیر موضوع انتخابات هستند و بیش از ۳۰ هزار فرهنگی شهر تهران در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات مشارکت دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر