2

آخرین وضعیت بمب مدنظر پرسپولیس

  • کد خبر : 220380
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۵۳

اگر پرسپولیس او را بخواهد آقای طاهری باید درخواست کتبی و رسمی بدهد. شجاعیان تا سال ۹۸ با ما قرارداد دارد و هر جا برود به صورت قرضی از ما جدا خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: پرسپولیس برای جذب شجاعیان باید درخواست کتبی بدهد.
داریوش شجاعیان آخرین وضعیت بمب مدنظر پرسپولیس

هوشنگ نصیرزاده  با اعلام این مطلب افزود: درباره داریوش شجاعیان به اندازه کل نقل و انتقالات گمانه زنی و خبر منتشر شده و من در مصاحبه ای گفتم به اندازه انتخابات مصاحبه شده و خبر چاپ شده است.

 

وی درباره پیشنهاد پرسپولیس برای جذب این بازیکن گفت: من با آقای ترکاشوند فقط در حد یک مذاکره سرپایی و برداشتن چهار قدم صحبت کردم و ایشان گفت اگر شجاعیان را بخواهیم شرایط او چگونه است که من پاسخ دادم باید درخواست بدهید و بعد از آن هیچ صحبتی بین ما و باشگاه پرسپولیس درباره شجاعیان نشده است. اگر پرسپولیس او را بخواهد آقای طاهری باید درخواست کتبی و رسمی بدهد. شجاعیان تا سال ۹۸ با ما قرارداد دارد و هر جا برود به صورت قرضی از ما جدا خواهد شد.

 

نصیرزاده درباره وضعیت سعید آقایی گفت: آقایی بازیکن آزاد است و قراردادش با گسترش فولاد تمام شده اما او بدهی به باشگاه گسترش فولاد بابت پیوستنش به تراکتورسازی و جدایی موقت و قرضی در دو مقطع دارد و مبلغ آن بیش از یک میلیارد تومان است.

 

وی تاکید کرد: این بدهی را خود سعید آقایی متقبل شده است و اگر بخواهد به هر تیمی برود باید رضایت باشگاه گسترش فولاد را جلب کند و بدهی اش را پرداخت کند و یا خودش و یا باشگاه خواهانش این پول را پرداخت کنند.

 

مدیرعامل گسترش فولاد در پاسخ به این که اگر آقایی این بدهی را پرداخت نکند شما مانع از بازی کردن او در تیم دیگری می شوید گفت: قانون می گوید ما می توانیم درخواست کنیم و جلوی بازی کردن او را بگیریم ولی هر اتفاقی بیفتد باید با رضایت گسترش فولاد باشد.

 

نصیرزاده درباره وضعیت مگنو باتیستا گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و یک تیم خواهان به خدمت گرفتن او شده و آقای بوناچیچ هم با جدایی او موافقت کرده ولی جدایی اش منوط به توافق مالی بر سر صدور رضایتنامه او است.

 

شنیده می شود کمالوند سرمربی جدید صنعت نفت خواهان به خدمت گرفتن باتیستا شده است. کمالوند بعد از جذب کرار جاسم و مرتضی اسدی دو بازیکن گسترش فولاد و تراکتورسازی به دنبال سومین خرید لیگ برتری خود از تبریز و از میان شاگردان سابق خود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر