1

تبریک به روحانی و هواداران و ذکر چند نکته

  • کد خبر : 220396
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

سیدجواد میربابایی – کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک

جناب آقای روحانی با کسب حدود ۲۳ میلیون رای،با بسیج همه امکانات دولتی سرانجام توانست برای بار دوم اعتماد اکثریت ایرانیان را کسب کند.

نجیبانه کسب پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به روحانی و هوادارانش تبریک عرض می نمایم. و آرزوی موفقیت بیشتر برای دولت در ارائه خدمت به مردم را از صمیم قلب خواهانم.

اما توجه به چند نکته در اینجا ضروری است

نکته اول: روز ۲۹ اردیبهشت اکثریت مردم با رای مجدد به دولت تدبیر و امید نشان دادند که از اوضاع فعلی نه تنها راضی هسند که بر ادامه آن نیز تاکید دارند.

روز گذشته بیش از ۲۳ میلیون نفر  ایرانی بخوبی نشان دادند که اوضاع اقتصادی، رکود، نرخ بیکاری، مسکن اقشار ضعیف، وام های هزاران میلیاردی به اقشار خاص انهم باچک و سفته، حقوق های نجومی و باقی ضعف های دولت برایشان در الویت دوم و سوم هست و برایشان چیزهای دیگری گویا دارای الویت است.

روزگذشته بیش از یک میلیون خوزستانی بخوبی نشان دادند که موضوع ریزگردها آنچنان که می گفتند زندگیشان را متوقف نکرده و می شود با چیزهای دیگر هم می توان زندگی خوبی را داشت.

واقعا جای خوشحالی است که برخی مشکلاتی که قبلا به آن اشاره کردیم برای اکثریت مردم یا وجود ندارد و یا حداقل در اولویت های بعدی است و ۲۳ میلیون نفر از ایرانیان به ادامه راه و وضعیت موجود آری گفتند.

نکته دوم: بیش از ۱۶ میلیون نفر از ایرانیان نیز به وضعیت موجود و ادامه راه فعلی نه گفتند و این نشانگر مهمی است چراکه برای اولین بار در تاریخ کشور، اقلیتی قدرتمند به گستره ۱۶ میلیون نفر با اولویت های اقتصادی، رکود، نرخ بیکاری، مسکن اقشار ضعیف، وام های هزاران میلیاردی به اقشار خاص آن هم باچک و سفته، حقوق های نجومی و ریزگردهای خوزستان و غیره ایجاد گردید.

بی شک تمکین از قانون و کمک به رئیس منتخب جمهور که پس از تایید شورای نگهبان به مردم معرفی می شود بر همگان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و اخلاقی است و همه آن هایی که به دولت تدبیر امید رای دادند باید به رئیس جمهور منتخب در راستای نائل گردیدن به اهداف والای اکثریت ملت کمک نماید. امروز رقابت تمام شده و فصل کار و تلاش است.

اما ابتدا پیشنهاد میکنیم به دولت تدبیرو امید در باب مخاطبان نکته اول ؛ حال که بیش از ۲۳ میلیون نفر به وعده های داده شده شما اعتماد کردند، اهتمام خود را در راستای رتق و فتق امورات رای دهندگان خود بکار بگیرید چراکه از امروز تازه کار هواداران شما شروع شده است. از امروز به راحتی نمی توانند نسبت به الویت های سایر مردم که مخالفت وضع موجود بودند و اعتقاد داشتند با شما نمی شود ادامه راه داد،  ابراز نارضایتی کنند. پس کاری نکنید که رای دهندگانتان سرافکنده شوند و با پاسخ خودکرده را تدبیر نیست متوجه شوند. آنگاه است که سرمایه ای بزرگ به نام اعتماد را از نزد ملت ایران گرفته اید.

و در بابت دوم پیشنهاد میکنیم به دولت بعدی باتوجه به اینکه بیش از ۱۶ میلیون نفر از مردم کشورالویت هایی دارد که مورد توجه اش نبوده است و با اهتمام جدی به اولویت های این گستره مردم و با برطرف نمودن مشکلات عمومی جامعه که تماماً به دور از موضع گیری های سیاسی و حزبی است و از اولویت های ۱۶ میلیون نفر است ، خشنودی تمام مردم را فراهم نماید. بی شک تمام مردم ایران در این راستا اعلام امادگی و حمایت از دولت تدبیر و امید خواهند کرد ما نیز اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی به دور از جناح بندی های سیاسی می نمائیم.

و در آخر ذکر این نکته ضروری است که همه ملت ها پاسخگوی عملکرد خویش هستند و نباید از وضعیتی که از عملکرد خود منتج می شوند در حال و آینده اعلام نارضایتی نمایند چه خوب خداوند متعال راهنمای ما انسانهاست. باشد که راهی که انتخاب شده است سرآغاز فصلی نو در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشد.

انشالله.

انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

امّا خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!

سوره رعد – آیه ۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220396

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر