2

برای صلح جهانی دانشمندان، فلاسفه و علماء دین باید وارد عمل شوند

  • کد خبر : 220704
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

نماینده مردم در تهران در دیدار و گفت‌وگو با پردراگ پوزوویچ رییس دانشکده الهیات ارتدوکس دانشگاه بلگراد گفت: برای صلح جهانی دانشمندان، فلاسفه و علماء دین باید وارد عمل شوند.

مازنی

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی با اشاره به سخنرانی خود در یکی از کشورهای اروپایی در نشست ” مسیحیت، اسلام و جهان بدون خشونت” اظهار کرد: من در این نشست، به سخنرانی ها و مقالات اساتید دانشکده الهیات ارتدوکس بلگراد و دانشمندان مسلمان و مسیحی گوش سپردم و به چند پرسش، پاسخ دادم و از ظرفیت ایران برای حل مسائل داخلی و بین المللی از طریق گفتگو سخن گفتم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: به “طرح گفتگوی تمدن ها” در مقابل “جنگ تمدن ها” اشاره کردم و از “گفتگوی ملی” گفتم و از انتخابات ایران به عنوان نمونه حل منطقی و گفتگو محور مسائل در منطقه خاورمیانه یاد کردم.

مازنی تصریح کرد: گفتم راه قهر راه عراق است که دیگران برای حل مسائل این کشور وارد عمل شدند و راه خشونت راه سوریه است که به پایگاه تروریسم تبدیل شد اما راه ما راه گفتگو در داخل و خارج است، امروز انتخابات ۲۹ اردیبهشت ادامه دوم خرداد است، دوم خردادی که مقام معظم رهبری از آن به حماسه عظیم یاد کرده اند و آن روز ها یکی از حرف های سر زبان ها این بود که: ” پیام دوم خرداد را دریابید” امروز هم می گویم:” پیام بیست و نهم اردیبهشت را دریابید”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220704

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر