1

نصرالله: ایران و سوریه تنها کشورهایی بودند که به پیروزی در سال ۲۰۰۰ کمک کردند

  • کد خبر : 220740
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

دبیرکل حزب‌الله در عید مقاومت و آزادی لبنان تأکید کرد در زمان اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب از این رژیم حمایت کردند و تنها کشورهایی که در کنار ملت لبنان ایستادند ایران و سوریه بودند.

سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در هفدمین جشن عید مقاومت و آزادی در «الهرمل» لبنان آغاز شد .
به گزارش افق نیوز، بر اساس گزارش «النشره»، وی الهرمل را شهر شهدا توصیف کرد و در ادامه به روح تمام شهدای مقاومت درود فرستاد و گفت باید این عید بزرگ را  هر ساله گرامی داشت.
نصرالله گفت: هر کسی که به مقاومت ایمان دارد منتظر کسی در جهان ، یا اجماع داخلی یا حمایت خارجی نمی‌نشیند و خود وارد عمل می‌شود.
وی در ادامه به موضوع اشغال لبنان پرداخت و اعلام کرد: آمریکا و غرب به اسرائیل برای اشغال لبنان کمک کردند و تنها دو کشوری که در کنار ملت لبنان ایستادند فقط و فقط و فقط ایران و سوریه بودند، کشورهای عربی و غربی هیچ کمکی به ملت لبنان نکردند و اکثریت قر یب به اتفاق جهان با اسرائیل بودند.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: این پیروزی بزرگ (اخراج صهیونیست‌ها از لبنان) جز نتیجه فداکاری‌های ارتش، ملت لبنان و مقاومت از جنبش امل گرفته تا دیگر گروه‌های مقاومت لبنانی نبود، ما دائما باید اسامی کسانی که به این پیروزی مربوط می‌شوند را تکرار کنیم افرادی امثال « سید موسى صدر، وسید عباس الموسوی، وشیخ راغب حرب و عماد مغنیه»
سید حسن نصرالله «اراده ملت‌ها» در مقابله با اشغالگر را بسیار موثر دانست و گفت آنچه سرنوشت ملت‌ها را می‌سازد همین اراده است در سوریه، لبنان، ایران، بحرین، یمن، عراق و فلسطین و غیره.
منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر