1

بانک توسعه تعاون خوزستان ارتباطی با موسسه اعتباری توسعه ندارد

  • کد خبر : 220818
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

در پی تجمع های مردمی در برابر شعب موسسه اعتباری توسعه (آرمان سابق) در برخی شهرهای استان خوزستان ، بانک توسعه تعاون خوزستان اعلام کرد این بانک هیچ گونه ارتباطی با موسسه اعتباری توسعه ندارد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خوزستان روز پنجشنبه به ایرنا گفت:بانک توسعه تعاون بر اساس ضوابط و مقررات قانونی، یک بانک صد در صد دولتی می باشد و هیچ تشابه کاری با سایر موسسات اعتباری و بانکی نداشته و تحت نظارت بانک مرکزی بوده و همچنان بدون هیچ مشکل خاصی مشغول ارائه خدمات نوین پولی و بانکی می باشد.
ابراهیم عالی محمودی با بیان اینکه نام و لوگوی بانک توسعه تعاون با سایر بانکها و موسسات اعتباری متفاوت است افزود:بانک توسعه تعاون در چارچوب اساسنامه قانونی بر پایه نرخ مصوب بانک مرکزی ضمن جلب رضایت مشتریان خود تسهیلات مختلفی را در بخش های مختلف اقتصادی به فعالان بخش تعاون پرداخت کرده است.
وی افزود: شعب بانک توسعه تعاون در سطح استان ضمن حمایت از فعالیت تشکل های تعاونی و غیر تعاونی از آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات کارگشابه بخش های مختلف و بر مبنای ضوابط و مقررات جاری برخوردار است و در سطح استان با صیانت از حقوق سپرده گذاران و مشتریان آماده پاسخگویی روزانه و ارائه خدمات می باشد.
بنا به این گزارش برخی شعب موسسه اعتباری توسعه(آرمان سابق) در شهرهای شوشتر ، شوش ، اهواز ، گتوند و اندیمشک روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل اینکه حساب های آن ها مسدود شده بود در مقابل این شعب این موسسه تجمع کردند.
یک مقام آگاه با بیان اینکه فعالیت سیستم های این موسسه در روز چهارشنبه متوقف شد گفت:بانک مرکزی به دلیل محافظت از حساب مردم و جلوگیری از اختلاس احتمالی حساب مشریان این موسسه مالی اعتباری را مسدود کرد.
وی افزود: با رایزنی که توسط استاندار خوزستان با بانک مرکزی انجام گرفت روز شنبه ششم خرداد حساب مشتریان این موسسه دوباره باز می شود.
امروز همه شعب موسسه اعتباری توسعه(آرمان سابق) در استان خوزستان به دلیل پاسخگو نبودن به مشتریان تعطیل بود و برخی شعب این موسسه در کیانپارس اهواز توسط ماموران پلیس محافظت می شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220818

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر