1

امیر قلعه نویی در سراشیبی سقوط؛ لیگ هفدهم در غیاب ژنرال؟!

  • کد خبر : 221071
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۳۴

 
باسابقه ترین مربی حال حاضر فوتبال ایران که پیش از این در لیگ نخست و لیگ ششم در مسابقات حضور نداشته است، ظاهرا در آستانه سومین غیبت خود در این مسابقات است. مسئله ای که می تواند پایانی بر کارنامه درخشان ژنرال تلقی شود.

لیگ برتر شانزدهم-تراکتورسازی-لیگ برتر

 امیر قلعه نویی پس از کسب مقام سومی در لیگ شانزدهم به همراه تراکتورسازی تبریز و نایب قهرمانی در جام حذفی به همراه این تیم، قراردادش با تی تی ها را تمدید نکرده و ظاهرا برای سومین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر، امیر قلعه نویی در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

با توافق یحیی گل محمدی و تراکتورسازان، مسئله بازگشت ژنرال به تبریز کاملا منتفی شده و قلعه نویی گزینه های محدودی برای انتخاب خواهد داشت. از میان ۱۶ تیم فصل آینده فوتبال ایران، تنها تکلیف استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، نفت تهران، سیاه جامگان خراسان و ذوب آهن اصفهان هنوز مشخص نشده است.

طبق گمانه زنی ها، نفت تهران به دنبال همکاری با عبدالله ویسی است. فولادی ها سیروس پورموسوی را مد نظر قرار داده اند و همچنین، ذوب آهن و سیاه جامگان قصد ادامه همکاری با حسینی و میثاقیان را دارند. در این بین تنها استقلال خوزستان وضعیت مشخص و قابل پیش بینی ندارد که آن هم به دلیل حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

باسابقه ترین مربی حال حاضر فوتبال ایران که پیش از این در لیگ نخست و لیگ ششم در مسابقات حضور نداشته است، ظاهرا در آستانه سومین غیبت خود در این مسابقات است. مسئله ای که می تواند پایانی بر کارنامه درخشان ژنرال تلقی شود.

گفتنی است قلعه نویی سابقه هدایت تیم های استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را در فوتبال ایران دارد. وی همچنین با ۵ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی، پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر به حساب می آید. او ۳ مرتبه با استقلال تهران و ۲ مرتبه با فولاد مبارکه سپاهان قهرمان فوتبال ایران شده و ۲ مرتبه نیز به همراه آبی های پایتخت و سرخ های تبریز به نایب قهرمانی مسابقات دست یافته است.

طرفداری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221071

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر