1

کدام خواننده‌ها برای ماه عسل ترانه خوانده‌اند؟

  • کد خبر : 221123
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حدود ۱۲ سال از تولید برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی می‌گذرد.

حدود ۱۲ سال از تولید برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی می‌گذرد. برنامه‌ای که از ابتدای حضورش در سیما به دلیل نوع و محتوای مورد بحث و همچنین پخش در بهترین زمان آنتن ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گرفته است.
سال ۸۶ که احسان علیخانی کار خود را با ماه عسل شروع کرد، هنوز خوانندگی تیتراژ مرسوم نبود و برای مخاطبان به خوبی جا نیفتاده بود، اما علیخانی با سپردن تیتراژ ابتدایی برنامه خود به خواننده‌هایی که آن روزها چهره نبودند، ریسک بزرگی را تجربه کرد.
این ریسک جواب خوبی گرفت. اغلب خواننده‌هایی که برای این برنامه تلویزیونی تیتراژخوانی کردند، بلافاصله به محبوبیت رسیدند و «ماه عسل» نقطه اوجی برای آنها در خوانندگی شد. در سال های اول فقط تیتراژ ابتدایی آن توسط خواننده‌هایی به روی آنتن رفت و در ادامه و از سال ۹۰ به بعد «ماه عسل» هم در تیتراژ ابتدایی و هم انتهایی خود خواننده‌هایی را در نظر گرفته بود. در این سال ها شاهد حضور خوانندگان با ترانه های متفاوت بودیم.
 فعلا بماند/کدام خواننده‌ها برای ماه عسل ترانه خوانده‌اند؟

محسن یگانه

محسن یگانه، اولین خواننده‌ای بود که پا به «ماه عسل» گذاشت و تیتراژ ابتدایی اولین «ماه عسل» را در سال ۸۶ با عنوان «خیال تو» با جمله «منو درگیر خودت کن، تا جهانم زیر و رو شه» خواند. یگانه نیز در آن زمان به اندازه امروز محبوبیت نداشت و حضورش در تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» توانست سکوی پرتابش باشد و بتواند بعد از آن در سریال‌هایی نظیر «آسمان همیشه ابری نیست»، «قلب یخی» و «فراموشی» تیتراژخوانی کند. یگانه بعدها در سال ۹۵، هم تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل را خواند. تیتراژی با تصاویر و محتوایی متفاوت از سال‌های قبل. با ترجیع بند «دیگه بعد از این سمت من بیای، هرچی تو بگی هرچی تو بخوای».
مهدی یراحی
یکی دیگر از خواننده‌هایی که توسط این برنامه به محبوبیت رسید، مهدی یراحی بود که علاوه بر این، می‌توان او را یکی از خواننده‌های ثابت این برنامه دانست.
یراحی در سال ۸۸ تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» را تحت عنوان «هوای تو» و با تکرار «بیا تا پیدا شم» خواند، نکته قابل توجه حضور او در تیتراژ ابتدایی و روی صندلی چوبی معروف این برنامه بود که در کنار مهمان‌های شاخص سال‌های گذشته قرار گرفته بود.
مهدی یغمایی
علیخانی در سال ۹۰ برای اولین بار تیتراژ ابتدا و انتها را در کنار یکدیگر قرار داد. در این سال مهدی یغمایی تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» و مهدی یراحی تیتراژ پایانی را خواندند.
یغمایی ترانه «حس می‌کنم تو رو تو هر شب خودم» و همچنین یراحی آهنگ معروف «هر جای دنیایی دلم اونجاست» را زمزمه کردند.
 فعلا بماند/کدام خواننده‌ها برای ماه عسل ترانه خوانده‌اند؟
فرزاد فرزین
در سال ۹۲ فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی را با نام «ماه عسل» با تکرار «هوایی رو که تو نفس می‌کشی» و مهدی یراحی ترانه «سازش» را با بیت «هرجور می‌تونی بمون من با تو سازش می‌کنم» را برای «ماه عسل» خواندند.
مرتضی پاشایی
سال ۹۳ تیتراژخوان‌های «ماه عسل» مرتضی پاشایی و مهدی یراحی بودند. «نگران منی» عنوان تیتراژ ابتدایی و «بغض تو» تیتراژ پایانی این برنامه بود که پاشایی نیز مانند یراحی و یگانه بعد از خوانش این تیتراژ به شدت به محبوبیت رسید و حتی بعد از اینکه به دلیل ابتلا به سرطان از دنیا رفت، علیخانی در ارتباط زنده‌ای که با پخش شبکه سه سیما گرفت درباره پیدایش این ترانه و آهنگ توسط پاشایی صحبت کرد و گفت که از مرتضی خواستم تا حال این روزهایش را برایمان بخواند و او نیز با کمال میل پذیرفت. حتی در سال ۹۴ و در روز ابتدایی برنامه، علیخانی با پخش تیتراژ سال ۹۳ از این خواننده یادی کرد.
امیرعلی بهادری
در سال ۹۴ که آخرین سال تولید «ماه عسل» بود، امیرعلی بهادری تیتراژ ابتدایی را با عنوان «ماه عسل» و جمله «یه جاده یه سفر یه ماه عسل» و همچنین تیتراژ پایانی را احسان خواجه امیری با نام «بغض» با تکرار «حال هیشکی تو دنیا بدتر از حالِ من نیست» خواندند.
یکی دیگر از نکات جالب توجهی که در تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» در سال ۹۴ دیده شد، حضور بازیگران و چهره‌های سرشناس هنری و ورزشی در تیتراژ ابتدایی بود که با دوربین سلفی تلفن همراه خود بخش‌هایی از ترانه تیتراژ را زمزمه کرده و در قالب دابسمش درآورده بودند.
 فعلا بماند/کدام خواننده‌ها برای ماه عسل ترانه خوانده‌اند؟
امسال هم طبق اخبار منتشر شده، محمد علیزاده و سینا شعبانخانی برای ماه عسل ترانه خوانده‌اند. باید دید این ترانه‌ها امسال مثل سال‌های گذشته، ماندگار می‌شوند یا نه؟
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر