1

شرایط فروش متنوع محصولات مسافری جدید زامیاد اعلام شد

  • کد خبر : 221139
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا در طرح پیش فروش مدل های متنوع محصولات مسافری اروپایی خود به مناسبت حماسه آزاد سازی خرمشهر، شرایط و تخفیفات ویژه ای برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به گزارش سایپا نیوز، حمیدرضا درویش معاون فروش و خدمات پس‌ از فروش شرکت زامیاد ضمن اعلام خبر فروش ویژه این شرکت بیان داشت: در این طرح محصولاتی چون ون مسافری جدید آراد (A36-15) با ظرفیت ۱۱ نفر و مینی بوس ۱۹ نفره جدید آذر (A50-15) تولید مشترک زامیاد و ایویکو ایتالیا در قالب مدل های متنوع پیش فروش نقدی و لیزینگی به خریداران ارائه می شود .
معاون فروش و خدمات پس‌از فروش شرکت زامیاد افزود: در پیش فروش نقدی ون مسافری آراد، سود مشارکت ۲۰ تا ۲۴درصد و پیش پرداخت متقاضی بین ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان و در پیش فروش لیزینگی نیز پیش پرداخت متقاضی بین ۱۰ تا ۳۵ میلیون تومان، حداکثر تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان با سود مشارکت ۱۶ الی ۱۹ درصد خواهد بود. ضمن اینکه موعد تحویل ون مسافری زامیاد در این دو نوع پیش فروش چهار ماهه است. درویش ادامه داد: در پیش فروش نقدی مینی بوس آذر زامیاد نیز میزان پیش پرداخت متقاضی از ۱۵ تا ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در این مدل، سود مشارکت سالانه۲۰ تا ۲۴ درصد خواهد بود. در پیش فروش لیزینگی هم متقاضی می تواند با پیش پرداخت ۱۰ تا ۴۵ میلیون تومان با سود مشارکت سالانه ۱۶تا ۱۹ درصد، از تسهیلات حداکثر ۱۲۰ میلیون تومانی استفاده نماید. موعد تحویل مینی بوس زامیاد در این طرح شش ماهه است.
وی تاکید کرد: شرکت زامیاد در طرح پیش فروش نقدی محصولات خود که دارای استاندارد آلایندگی (Euro4+DPF) هستند تخفیف ویژه ای با توجه به نوع ثبت نام خودرو برای متقاضیان در نظر گرفته است .
درویش یادآورشد: همچنین شرایط جدید فروش فوری و اعتباری انواع وانت تک سوز زامیاد به مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده ۲۴ میلیون تومان است که با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه و با تعداد محدود به متقاضیان عرضه می شود.
گفتنی است، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به آدرس کیلومتر ۱۶ جاده قدیم کرج- جنب معاونت فروش و خدمات پس از فروش ، با شماره تلفن های ۴۴۹۲۲۹۳۴-۰۲۱ و ۴۴۹۲۳۲۷۲ اداره بازاریابی و فروش شرکت زامیاد نیز تماس حاصل نمایند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221139

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر