1

شرایط فروش ویژه محصولات سایپا برای هموطنان خوزستانی

  • کد خبر : 221141
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مناسبت پاسداشت دلاوری هموطنان گرامی و تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس شرایط فروش ویژه محصولات گروه خودروسازی سایپا در استان خوزستان آغاز شد .

به گزارش سایپا نیوز :رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به شرایط فروش محصولات در سالروز آزادسازی خرمشهر که هر ساله توسط گروه خودروسازی سایپا در این روز جاری می گردد گفت؛ نظر به استقبال بی نظیر مشتریان محترم از این طرح، شرایط فروش ویژه دیگری نیز به مناسبت این حماسه بزرگ در استان خوزستان آغاز گردیده که می توان به سبدی از انواع خودروها با متنوع ترین روشهای فروش ، تحویل فوری اعتباری ، کارت ۵ ستاره رایگان ،سود مشارکت بالا و تسهیلات قرض الحسنه و استثنایی اشاره کرد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در تشریح این شرایط افزود: خودروهای سراتو آپشنال، cs35، ساینا ، تیبا و چند محصول دیگر با شرایط تحویل فوری (نقدی و اعتباری) در این سبد فروش گنجانده شده است . از دیگر مزایای این طرح می توان به بازپرداخت مناسب و تسهیلات قرض الحسنه اشاره نمود.

وی ضمن ارج نهادن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و با اشاره به نقطه عطف بودن این حماسه در ۸ سال دفاع مقدس گفت: گروه خودروسازی سایپا بزودی شرایط ویژه و منحصر به فردی را به پاس قدردانی از خانواده های عزیز شهدا و جانبازان در کشور اعلام خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221141

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر