2

دوئل آتشین برای دوستی با دختر جوان

  • کد خبر : 221365
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۸

دوئل برای به دست آوردن دخترجوان آتش‌سوزی مرگباری را در خانه قدیمی محله سبلان رقم زد. در این آتش‌سوزی، دو مرد جان خود را از دست دادند.

تصویر دوئل آتشین برای دوستی با دختر جوان

به گزارش جام‌جم آنلاین، ساعت ۲ و ۴۶ دقیقه جمعه آتش‌سوزی‌ای در خانه قدیمی دو طبقه‌ای درخیابان دماوند، سبلان جنوبی به پلیس و آتش‌نشانی گزارش شد. ماموران در محل حاضر شدند و اجازه ورود افرادی جز آتش‌نشانان را به آنجا ندادند. آتش‌نشانان پس از خاموش کردن شعله‌های آتش با جسد دو مرد ۳۰ و ۴۰ ساله در خانه روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد در ورودی این خانه قفل است و همین باعث شده آنها نتوانند هنگام آتش‌سوزی خود را نجات دهند. از سوی دیگر، بررسی اولیه کارشناسان آتش‌نشانی نشان داد این آتش‌سوزی عمدی بوده است .

با گزارش مرگ این دو نفر به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، اجساد سوخته آن دو مرد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت و مشخص شدن هویت قربانیان ادامه داشت تا این که ماموران در تحقیقات محلی متوجه شدند زن جوانی همراه یک مرد در این خانه بوده که پیش از آمدن آتش‌نشان‌ها توانسته‌اند از طریق ساختمان مجاور خارج شوند. همین سرنخ کافی بود تا پلیس در جست‌وجوی این دو نفر باشد تا
این که ساعاتی بعد با شناسایی هویت زن جوان، او که خانه‌اش همان حوالی بوده، شناسایی و از او تحقیق شد .

این زن با احضار به پلیس آگاهی به افسر تحقیق گفت: من با مرد جوانی دوست بودم اما مدتی پیش میان ما دو نفر اختلاف ‌هایی پیش آمد و ارتباطمان پایان گرفت. او دست از مزاحمت‌هایش برنمی‌داشت تا این که با مرد دیگری آشنا شدم که ساکن این خانه بود. عشق قدیمی‌ام وقتی متوجه ماجرا شد چند بار با دوست جدیدم دعوا کرد.

وی افزود: او تهدید می‌کرد به این رابطه پایان دهم و نزد وی بازگردم که توجهی به خواسته‌اش نکردم. روز حادثه در خانه مرد مورد علاقه‌ام بودیم که شیشه‌ای به داخل خانه پرتاب شد و سریع همه جا آتش گرفت. من و مرد مورد علاقه‌ام و دو مرد مهمان سعی کردیم شعله‌های آتش راخاموش کنیم که نشد. من و یکی از مهمان‌ها در حالی که سر و صورتمان پر از دود شده بود، سعی کردیم با بیرون آمدن از خانه از همسایه‌ها کمک بخواهیم. اما در حیاط قفل بود و با رفتن به خانه مجاور از آنجا توانستیم فرار کنیم.

وی افزود: همان موقع مردی که عشق قدیمی‌ام بود را همراه برادرش سوار موتورسیکلتی دیدم که فریاد می‌زدند انتقام گرفتیم. با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستیم. آنها به آتش‌نشانی و پلیس زنگ زدند. اما ترسیدیم به آن خانه بازگردیم که جان خودمان نیز به خطر بیفتد. بناچار فرار کردیم. ساعاتی بعد متوجه شدیم شدت آتش‌سوزی باعث مرگ مرد مورد علاقه‌ام و دوست وی شده است.

با جمع‌بندی این اطلاعات، دو برادر که مظنون‌های این آتش‌سوزی مرگبار بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و بازداشت شدند. در حالی که دختر جوان آن دو را عامل این آتش‌افروزی مرگبار معرفی می‌کرد، دو متهم بازداشت شده گفته‌های او را قبول نکردند و مدعی شدند وی با دروغ‌پردازی می‌خواهد آنها را به دردسر بیندازد. آنها در آتش‌سوزی مرگبار نقشی نداشته و اشتباهی بازاشت شده‌اند. تحقیقات از این دو نفر برای بررسی صحت گفته‌های دختر جوان از سوی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر