2

خطرناک‌ترین مقاصد گردشگری جهان با خوشمزه‌ترین غذاها + تصاویر

  • کد خبر : 221370
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۲۱

در این گزارش تصویری شاهد کشورهایی خواهید بود که جزء خطرناکترین مقاصد گردشگری جهان هستند اما غذاهای محلی خوشمزه ای دارند.

تصویر خطرناک‌ترین مقاصد گردشگری جهان با خوشمزه‌ترین غذاها + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، جرایم خشن، آدم‌ربایی و آشفتگی سیاسی، حتما از جمله جاذبه‌هایی نیستند که کسی در سفر خود به مقاصد گردشگری به دنبال آنها بگردد.

اما حقیقت این است که بیشتر جاهای دنیا با بهترین نمونه‌های مناظر زیبای طبیعی، آثار دیدنی تاریخی و منوهای غذای محلی بسیار خوشمزه در زمره کشورهایی هستند که به ناآرامی‌های سیاسی و جرایم خشن معروف هستند. اما گردشگران ماجراجو هرگز از این خطرات نمی هراسند و این کشورها همیشه از شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری هستند.

آفریقای جنوبی

اگر شما قصد سفر به کیپ تاون را دارید، حتما باید ساندویچ گتسبی آنجا را امتحان کنید. این ساندویچ‌های تقریبا ۳۰ سانتیمتر از گوشت یا ماهی با سیب زمینی سرخ کرده و سس تند هستند.

تایلند

پیروی کودتای ارتش این کشور در سال ۲۰۰۴، تایلند مشهور شد به کشوری با ناآرامی‌های اجتماعی. پس از این که نیروهای مسلح سلطنتی تایلند دولت و مجلس این کشور را خلع کردند، کشور تحت سلطه حکومت نظامی درآمد. ممکن است این کشور خطرناک به نظر برسد اما از جاذبه‌های گردشگری و منوهای غذایی خوشمزه آن نمی‌توان گذشت.

اوگاندا

این کشور از جرایم خشن و نقض حقوق بشر دچار سردرگمی است و نا آرامی‌های سیاسی – اجتماعی و همچنین گروه‌های تروریست و شبه نظامیان شورشی در آن فراوانند. اگر چه این کشور به‌خاطر تنش‌ها در حال از هم پاشیدن است، اما سرزمین غذاهای بی‌نظیر و مناظر عالی برای گردشگران ماجراجو و شکمو نیز هست.

نیجریه

در سال ۲۰۱۴ آزمایشات پزشکی اولین مورد بیماری مرگبار ابولا(Ebola) را در این کشور تایید کردند. چند ماه بعد سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که این کشور آفریقایی که پرجمعیت‌ترین کشور این قاره نیز هست، از این بیماری پاک شده است.

اتیوپی

اتیوپی زخم سرقت و مناطق گسترده مین گذاری شده را بر چهره خود دارد. پایتخت آن «آدیس آبابا» نیز شاهد بمب‌گذاری‌های تروریستی فراوانی بوده است. علیرغم همه اینها، آوازه غذاهای اتیوپی در دنیا سر زبان‌ها است. غذای ملی انها که «وات» نامیده می‌شود، یک نوع تاس کباب فلفلی است که به همراه یک پن کیک بزرگ به نام «اینجر» سرو می‌شود.

جمهوری دومینیکن

وقتی رویای سفر به سواحل زیبا و جاذبه‌های توریستی این کشور را در سر می‌پرورانید، حتما باید تهدیدها و خطراتی که آنجا در انتظار شما است را نیز باید در نظر داشته باشید. در آنجا صادرات و واردات کوکائین و اسلحه‌های غیرقانونی روی دیگر سکه است. اما هنوز برای کسانی که برای سفر به این جزیره پافشاری می‌ورزند، باید گفت که غذای آنجا بی‌نظیر است.

کلمبیا

در سال ۲۰۱۱ این کشور به خاطر نرخ بالای قتل ۳۰ در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر، لقب پنجمین کشور خطرناک جهان را به خود اختصاص داد. اما در سال‌های اخیر توریست‌ها علاقه زیادی برای سفر به این کشور نشان می‌دهند.

گواتمالا

این کشور یکی از بالاترین نرخ‌های جرایم بین کشورهای آمریکای لاتین را دارد. مسافرانی که جرات دیدار از خیابان‌های گواتمالا را دارند باید همیشه آماده و هوشیار باشند. اما به هر حال عاقلانه نیست که جان خود را به‌خطر بیاندازید.

برزیل

اسم این کشور به خاطر شیرینی‌پزی‌ها پیشرفته‌ای مانند دی.او.ام سر زبان‌ها است. رستوران‌های آن هم در لیست سال ۲۰۱۷ بهترین رستوران‌های جزایر کارائیب و آمریکای لاتین قرار دارند. از نظر غذاهای خیابانی ارزان، شهر مشهور سائوپولو بی شک یکی از مقاصد بی نظیر گردشگری است.

جواد ودودزاده 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر