1

سوگواره «خدیجه(س) مادر اسلام» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 221409
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

کانون فرهنگی مداحان یاس کبود با مشارکت فرهنگسرای امید (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س) مادر اسلام را برگزار می‌کند.

سوگواره

به گزارش افق نیوز/کانون فرهنگی مداحان یاس کبود با مشارکت فرهنگسرای امید (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) سوگواره صوتی و تصویری حضرت خدیجه(س) مادر اسلام را با موضوع وفات حضرت خدیجه(س) و با هدف شناسایی و معرفی استعدادها استفاده از ظرفیت‌های نهفته آن‌ها و تولید محصولات فرهنگی هنری برگزار می‌کند.

شرایط عمومی شرکت در سوگواره شامل رده‌های سنی ۶ تا ۱۵ سال (نوگلان حسینی)، قالب‌ها در زمینه شعر، دکلمه‌خوانی، سینه‌زنی و زمزمه است. همچنین توجه به موضوع سوگواره جهت ارسال آثار مهم است و فقط آثار مرتبط با موضوع سوگواره یعنی وفات حضرت خدیجه(س) مادر اسلام در مسابقه شرکت داده می‌شود.

مهلت ارسال آثار از سوم تا ١� خرداد ماه و اعلام نتایج و انتشار تمامی آثار پذیرفته‌شده دربخش مسابقه تا ١۵ خردادماه سال جاری است. همچنین اعلام نفرات برتر و اهدا جوایز طی مراسم اختتامیه همزمان با روز وفات حضرت خدیجه(س) خواهد بود.

علاقه‌مندان آثار خود را باید در قالب فایل صوتی ویا تصویری با  موضوع مادر اسلام حضرت خدیجه(س) و با کیفیت مطلوب، با حجم حداکثر ۳ دقیقه همراه با نام اثر،  نام و نام خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس به آدرس تلگرامی nogoolan@ ارسال کنند. فایل‌های صوتی  وتصویری ارسالی هم نیازی نیست لزوماً میکس و ادیت‌شده باشند.

به نفرات برتر طی مراسمی جوایزی نفیس  اهدا و تمامی آثار پذیرفته‌شده در بخش مسابقه با نام صاحب اثر، در کانال‌ها و سایت‌های فرهنگی هنری منتشر خواهند شد. برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار سوگواره در این کانال https://telegram.me/joinchat/Dbifhj6ohUGxIEjLv4sPxA عضو شوید.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221409

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر