1

لک در دو راهی ماندن یا رفتن از سایپا

  • کد خبر : 221520
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۸

دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا برای ادامه همکاری یا جدایی از این تیم تردید دارد.

 

به گزارش افق نیوز، علی دایی بعد از قهرمانی همراه نفت تهران هدایت سایپا را برعهده گرفت و خیلی زود کار نقل و انتقالات را آغاز کرد طوری که تا به امروز چهار بازیکن جدید به این تیم اضافه شده‌اند.
اما بحث مهم در تیم سایپا دروازه‌بان سال آینده است چراکه حامد لک بعد از سپری کردن فصل درخشان همراه نارنجی پوشان حالا قراردادش تمام شده و از سوی دیگر محمدرضا اخباری نیز باتوجه به پایان دوران سربازی باید به این تیم برگردد و اگر هم تصمیم دارد راهی باشگاه دیگری شود یا در جمع تبریزی‌ها بماند لازم است رضایت‌نامه دریافت کند.
علی دایی اعلام کرده به حامد لک و اخباری برای فصل آینده نیاز دارد اما عملا به نظر نمی‌رسد این اتفاق بیافتد چراکه هر دو دروازه‌بان ملی پوش به دنبال خودنمایی در سال جام جهانی هستند تا بتوانند در ترکیب تیم ملی جای بگیرند.
اخباری ابراز تمایل کرده در تراکتورسازی بماند اما باتوجه به قراردادش با سایپا باید به این تیم برگردد ولی وضعیت حامد لک متفاوت از او است و این دروازه‌بان با توجه به اینکه قراردادی با نارنجی پوشان ندارد می‌تواند راحت‌تر برای مشخص کردن تیم جدید خود تصمیم‌گیری کند.
حامد لک در فصل اخیر ۱۲ کلین‌شیت در لیگ داشت و سه بار هم در جام حذفی دروازه خود را بسته نگه داشت که این نمایش او موجب شد به تیم ملی هم برسد اما حالا این دروازه‌بان برای رفتن یا ماندن در سایپا دچار تردید شده ولی طی روزهای آینده در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221520

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر