1

سه بحران استقلال در برابر العین

  • کد خبر : 221550
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۳۹

استقلال در بازی فردا برابر العین با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش  ایلنا، استقلال فردا در بازی برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می‌رود. آبی‌ها در بازی دور رفت با خوش‌شانسی به برتری ۱-۰ در واپسین ثانیه‌های بازی دست یافتند.

وضعیت‌های بحرانی استقلال در بازی فردا:

۱٫ غیبت امیدها موجب شده بود که آبی‌ها از دو بازیکنی که کمتر فرصت حضور در میادین داشتند، یعنی فرشید باقری و مجید حسینی، در میانه‌ی میدان استفاده کنند. با این حال، این دو بازیکن در بازی رفت از نظر دفاعی توانستند فقدان امید ابراهیمی و امید نورافکن را جبران کنند. با این حال، نه حسینی و نه باقری سرعت انتقال امیدها را نداشتند. منصوریان برای مقابله با این مشکل نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. او نمی‌تواند طی چند روز قدرت بازیسازی بازیکنانش را افزایش دهد. شاید تغییر سیستم و روش بازی بتواند این فقدان را پوشش دهد. این کاری است که مربیان بزرگی چون زیدان هم انجام می‌دهند. زیدان در این فصل زمانی که گرت بیل در میدان نبود روش بازی رئال را از ۳-۳-۴ به ۲-۴-۴ الماسی تغییر می‌داد.

۲٫ فرشید اسماعیلی در بازی رفت با اشتباه داور از زمین مسابقه اخراج شد و در بازی برگشت حضور نخواهد داشت. عدم حضور اسماعیلی نمی‌تواند استقلال را چندان به دردسر بیندازد. آنها جابر انصاری را در اختیار دارند که از نظر سبک بازی هم بسیار به اسماعیلی نزدیک است و هیچ از او کم ندارد.

۳٫ مدافعان کناری استقلال کمتر می‌توانند نفوذ کنند. حضور عمر و محمد عبدالرحمن دو برادری که وینگرهای چپ و راستِ تکنیکی العین هستند موجب می‌شود که مدافعان کناری استقلال نتوانند نفوذ کنند. منصوریان در بازی رفت برای مهار عموری از مگویان در سمت چپ بهره برد، بازیکنی که به هیچ عنوان توانایی نفوذ ندارد. همچنین، بزرگترین مشکل وی در بازی رفت ناآماده بودن وریا غفوریِ مصدوم بود که موجب شده بود خسرو حیدری، وزنه‌ی سنگین استقلال در کارهای تهاجمی، به خط دفاعی تبعید شود. با حضور غفوری، حیدری می‌تواند در بازی فردا در کارهای تهاجمی شرکت کرده و شاید همین موجب عقب‌نشینی محمد عبدالرحمن شود. با این حال، مشکل در سمت چپ حل ناشده باقی خواهد ماند. آنها بازیکنی ندارند که در کارهای تدافعی مستحکم باشد و از پس عمر عبدالرحمن برآید، بازیکنی در قد و قواره‌ی وریا غفوری. ولی برگ برنده‌ی استقلال در بازی فردا این است که آنها بازی رفت را برده‌اند و نیازی به حمله از سمت چپ ندارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر