1

دوره قلعه نویی تمام شد ؟

  • کد خبر : 221552
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۰

حالا استقلال منصوریان را دارد، تراکتورسازی با گل محمدی بسته ، ساپیا سراغ دایی رفته و پیکان با جلالی تمدید کرده در این شرایط شاید نفتی ، استقلال خوزستانی ، جایی به قلعه نویی برسد اما همه می دانند او با روزهایی که بروبیا داشته فاصله گرفته. مدیران ایرانی هر سلیقه ای که دارند خلاصه اول سراغ نام او نرفته اند و این یک پیام است؛ دوره قلعه نویی تمام شده ؟

امیر قلعه نویی پیشنهادی از لیگ برتر ندارد. این خبر مربوط به امروز است و شاید تا روزهای دیگر خبری در مورد پیوستنش به تیمی دیگر منتشر شود اما فعلا او پیشنهادی ندارد. سرمربی ای که پرافتخارترین در لیگ برتر به حساب می آید یا پنج قهرمانی لیگ برتر دو قهرمانی جام حذفی و دو نایب قهرمانی.

به گزارش عصرایران ، آخرین قهرمانی قلعه نویی به سال ۹۱-۹۲ باز می گردد او با آبی پوشان قهرمان شد پس از اینکه سال قبلش با تراکتورسازی دوم شده بود. پس از آن امیرقلعه نویی ۲ سال در استقلال بود به تراکتورسازی رفت اما خبری از قهرمانی ها نبود.

اتفاق مهم برای سرمربی پرافتخارلیگ برتر انگار کنار زمین افتاده بود او در تمام فصل گذشته آن شور و حرارت همیشگی را روی نیمکت نداشت و حتی در آزادی وفتی استقلال را شکست داد هم نمی شد نور پیروزی بزرگ را در چشمانش دید.

امیرقلعه نویی به نظر در همه سال های اخیر انگیزه اش را برای مربیگری در لیگ برتر از دست داده است. او همان مسیری را می رود که مربیان دیگر ایرانی رفته اند. فرهاد کاظمی ، فیروز کریمی ، محمودی یاوری و .. مربیانی که روزی بهترین کوچینگ را در فوتبال داشتند و یک دفعه نابود شدند.

برای قلعه نویی البته به روز بودن یک خصوصیت بارز بود که سبب می شد همه منتظر باشند دیرتر به پایان سلام کند. اما پرافتخارترین مربی لیگ برتر که در ۱۰ دوره اول به ۵ قهرمانی رسیده بود حالا ۴ دوره است ناکامی درو می کند بد تر از همه اینکه در فهرست مربیان همیشگی لیگ برتر جایی ندارد.

او همان مربی است که همیشه برای بردنش دعوا بود. حالا استقلال منصوریان را دارد، تراکتورسازی با گل محمدی بسته ، ساپیا سراغ دایی رفته و پیکان با جلالی تمدید کرده در این شرایط شاید نفتی ، استقلال خوزستانی ، جایی به قلعه نویی برسد اما همه می دانند او با روزهایی که بروبیا داشته فاصله گرفته. مدیران ایرانی هر سلیقه ای که دارند خلاصه اول سراغ نام او نرفته اند و این یک پیام است؛ دوره قلعه نویی تمام شده ؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221552

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر