1

شفق: تراکتورسازی یک تیم ورشکسته است

  • کد خبر : 221601
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

مدیرعامل سابق تراکتورسازی گفت: روزی که موفق شدم این تیم را به لیگ برتر بیاورم ۹۰ هزار هوادار داشتیم. اما الان این تیم کاملا ورشکسته است و هوادارش کم شده است.

تراکتورسازی

افق نیوز، ناصر شفق در خصوص آخرین اتفاقات مربوط به تراکتورسازی اظهار داشت: من هیچ کجا اعلام نکردم که چهارشنبه برای گرفتن تراکتورسازی به تبریز می روم. فکر می کنم این خبرسازی از سوی بعضی ها صورت گرفته که مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی را گمراه کنند. هدف آنها این است که مردم را چشم براه بگذارند و وقتی ببینند من چهارشنبه به تبریز نرفتم سرخورده شوند.

وی افزود: تاریخ نامه‌ای که فدراسیون به باشگاه زده ۴ خرداد است و در آن نامه یک هفته به مدیران تراکتورسازی زمان داده‌اند تا اسناد مثبت خود را در رد ادعای من ارائه دهند. یک هفته می‌شود ۱۱ خرداد که پنجشنبه است و ۱۲ خرداد هم جمعه می‌شود. پس عملا من تا شنبه هفته آینده نمی‌توانم به تبریز بروم. ضمن این که رفتن من به تبریز به شنبه و یکشنبه نیست. بلکه منوط به دادن حکم نهایی از سوی فدراسیون فوتبال است.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: من تابع قانون هستم و تا زمانی که فدراسیون رسما این موضوع را تایید نکند به تبریز نمی‌روم. امیدوارم که فدراسیون هم مثل همیشه که جانب حق را گرفته در این مورد خاص هم جانب حق را داشته باشد و در نهایت حق به حق دار برسد.

شفق در خصوص ادعای برخی از مسئولین در خصوص مالکیت این باشگاه بعد از ۷ سال اداره آن تاکید کرد: من تا آخر سر حرف و ادعایم هستم و بابت گرفتن حق خودم و حق مردم تبریز و هواداران تیم تراکتورسازی تلاش می‌کنم.

وی در ادامه گفت: این که آقایان عاشق خدمت به فوتبال هستند مشکل نیست. اما اگر هدف خدمت است،  بفرمایید، این شما و این تیم فجرسپاسی که خیلی بیشتر از تراکتورسازی نیازمند خدمت و دست گیری است. فجر سپاسی را نمی‌خواهید؟ بفرمایید استقلال اهواز را تحویل بگیرید. هیچ تیمی محروم تر از استقلال اهواز و شایسته تر برای خدمت نیست. این تیم هم هواداران زیادی دارد و شهر اهواز هم ۸ سال درگیر جنگ تحمیلی بوده است و مردم این شهر تنها دل خوشی شان همین فوتبال است. در اهواز هم هواداران زیادی هستند و استعدادهای فوق العاده‌ای وجود دارند. از این تیم‌های محروم و نیازمند کمک زیاد است. بفرمایید به استقلال خوزستان کمک کنید که در به در به دنبال مالک است. این تیم با بدبختی در جام باشگاه های آسیا حضور دارد. یا تیم نفت تهران را تحویل بگیرید که نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا است. یا سپیدرود رشت که به دنبال حامی مالی و مالک است و این تیم هم بیست سی هزار هوادار دارد.

شفق در ادامه خاطر نشان ساخت: منطقه محروم زیاد داریم و تیم‌های نیازمند به حمایت هم زیاد داریم. چرا تراکتورسازی که خودش مالک دارد؟ بفرمایید این همه تیم که بلامالک هستند را حمایت کنید. تراکتورسازی نیازی به این حمایت‌ها ندارد.

مدیرعامل سابق این باشگاه گفت: روزی که تراکتورسازی در لیگ یک منحل شد و مالکیت آن را گرفتم و با کمک خدا این تیم را به لیگ برتر آوردیم، در معمولی ترین بازی ها هم هفتاد هشتاد هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمد. اما متاسفانه این تیم در حال حاضر در یک وضعیت ورشکستگی به سر می‌برد. البته احترام همه دوستان و آقایانی که در این سالها برای این تیم زحمت کشیدند برای من و همه مردم ایران واجب است، اما واقعا حق تراکتورسازی این نیست که کارش به جایی برسد که حتی از گرفتن بازیکن که حق طبیعی هر تیمی است هم محروم باشد.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221601

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر