3

آخرین توضیحات در خصوص شرایط پرسپولیس

  • کد خبر : 221640
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

پندار خمارلو در پایان جلسه هماهنگی با مسوولان لخویا در خصوص موضوعات مطرح شده در آن به ارائه توضیح پرداخت.

 

به گزارش “ورزش سه”، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ابتدا در خصوص شرایط این دیدار گفت: اگر در طول ۹۰ دقیقه بازی با تساوی همراه با گل به پایان برسد به دلیل اینکه ما میهمان هستیم گل زده ما دو گل در خانه حریف به حساب می‌آید و پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ناظر عربستانی این بازی اعلام کرده در وقت اضافه قانون گل زده میهمان صادق نخواهد بود گفت: طی صحبتی که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت در صورتی که بازی در ۹۰ دقیقه بدون گل باشد و در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای با تساوی همره با گل همراه باشد بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد چرا که وقت‌های اضافه بازی سوم در زمین بی‌طرف به حساب می‌آید.

پندار خمارلو در ادامه صحبت‌هایش در خصوص جلسه هماهنگی دو تیم اعلام داشت: لخویا در بازی فرداشب با پیراهن اصلی خود که قرمز است در بازی حاضر خواهد شد و پرسپولیس سفیدپوش می‌شود. حریف اعلام کرده چیزی حدود ۶۰۰ هوادار برای این بازی خواهد داشت که ما  نیز این تعداد هوادار تا هزار نفر را اعلام کرده‌ایم که باعث تعجب مسوولان AFC شد. با این حال ما اعلام کردیم در صورتی که بازی رفت با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار می شد چیزی بیش از ۸۰هزار هوادار حامی پرسپولیس بودند که این مساله بار دیگر حسرت ما را در پی داشت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان با مثبت ارزیابی کردن شرایط روحی بازیکنان از هواداران این تیم خواست برای موفقیت شان دعا کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر