3

محصولات صرفا با قیمت‌های مصوب خرداد ۹۵ شورای رقابت عرضه می‌شوند

  • کد خبر : 221673
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: تمام محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صرفا با قیمتهای مصوب خرداد ماه ۱۳۹۵ شورای رقابت عرضه می‌شوند و هیچ محصولی با قیمت بیش از مجوزهای قانونی عرضه نشده است.

خودروی داخلی

مصطفی خان‌کرمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطالب مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، اظهار کرد: ابتدای امسال برخی شاخص‌های غیر تولیدی موثر بر قیمت خودرو مانند بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره‌گذاری افزایش پیدا کرد که به طور طبیعی باعث افزایش قیمت فروش این محصولات شد.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود خودروسازان علت افزایش ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی محصولات را افزایش ۵۰ تا ۷۰ هزار تومانی نرخ بیمه خودرو عنوان کرده‌اند ‌کذب است و پیگیری‌های حقوقی درباره این اظهارات غیرواقعی انجام خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: سال گذشته و در اجرای طرح‌های مختلف فروش محصولات ایران خودرو، مشوق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده بود که در سال جدید برخی از تخفیف‌ها حذف شده و این محصولات به نرخ‌های اصلی بدون تخفیف عرضه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر شورای رقابت نظارت کامل و سختگیرانه‌ای بر قیمت خودرو داشته و برای تعیین قیمت این محصولات، ‌ شاخص‌های مختلفی را مدنظر قرار داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221673

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر