1

نامه استانداران به وزیر کشور

  • کد خبر : 221679
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

استانداران دولت تدبیر و امید در نامه ای ضمن تجلیل از تلاش های وزیر کشور اعلام کردند: انتخابات ۲۹ اردیبهشت سندی بارز از جلوه گری مردم سالاری دینی در جهان بود که موجب شعف و سرور ملت شریف ایران شد.

در نامه استانداران سراسر کشور به عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: انتخابات حماسی و با شکوه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها ی اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه، سندی بارز از جلوه گری مردمسالاری دینی در جهان بود که نه تنها موجب شعف و سرور ملت شریف ایران بلکه باعث حیرت و شگفتی مردم سایر کشورها نسبت به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران شد.به گزارش  افق نیوز، در این نامه آمده است: مردم ایران با مشارکت گسترده و تاریخی خود نشان دادند که برای دفاع از هویت و اصالت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعال و با نشاطی خواهند داشت. این پیروزی، موفقیت و جشن ملی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که با رهنمودهای داهیانه شان بستر این افتخار آفرینی را فراهم فرمودند و همچنین به رئیس جمهوری محترم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی و به ویژه جنابعالی که با تدابیر سازنده و جامع زمینه ساز سلامت و درستی انتخابات، نظم و امنیت، آرامش و مشارکت بی نظیر مردم و هماهنگی بخش های اجرایی و نظارتی را فراهم کردید، تبریک عرض می نماییم.

همچنین در بخش دیگری از این نامه آمده است: جا دارد، موکدا از نقش موثر و مجدانه شما (رحمانی فضلی) در استفاده از فناوری های نوین در امر انتخابات و پافشاری بر رعایت مر قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی داشته باشیم.

دکتر حسن روحانی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری با بیش از ۲۳ میلیون رای و کسب ۵۷ درصد آرا ، برای دومین بار به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر