1

کارواخال: لیگ قهرمانان اروپا در ذات رئال مادرید است؛ امیدوارم سال ها در این تیم بمانم

  • کد خبر : 221692
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

 دنی کارواخال، دفاع راست اسپانیایی تیم رئال مادرید در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس، مصاحبه ای با Codere Apuestas انجام داده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید این شانس را دارد که به عنوان اولین تیم تاریخ، از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان، دفاع کند. کارواخال در این رابطه گفت:

به حضور در ترکیب تیم رئال مادرید عادت نمی کنید، مگر اینکه مدتی بگذرد. در ابتدا حس می کردم که داخل یک ابر هستم: از هر لحظه و هر جلسه تمرینی لذت می برید. و کم کم با ایده های باشگاه، تیم و انعکاس آن آشنا می شوید. امیدوارم که بتوانم سال ها اینجا حضور داشته باشم. من از آکادمی جوانان به اینجا آمده ام، مدت زیادی نیست که در تیم اصلی هستم، اما علاقه هم تیمی ها و کادر فنی را حس می کنم و لذت می برم.

هیجان:

وقتی بچه بودم و به ورزشگاه رفتم، به سرود لیگ قهرمانان گوش کردم و تصور کردم که اگر داخل میدان بودم، این سرود باعث می شد که مو های تنم سیخ شوند. و هر بار که افتخار حضور در میدان و لذت بردن از این سرود را داشته ام، از رئال مادرید تشکر کرده ام. شما از مرحله استرس وارد مرحله هیجان و احساسات و میل به تسخیر جهان قدم می گذارید.

لادسیما (دهمین قهرمانی اروپا):

لیگ قهرمانان در ذات و جوهره رئال مادرید است. آن شب های اروپایی جادویی هستند، و توضیح آن سخت است. در فینال لیسبون، به یاد دارم که هنگام گلزنی سرخیو، دیوانه شدم و به سمت نقطه کرنر دویدم تا آن را با همه جشن بگیرم. در آن لحظه، فکر می کنم همه می دانستیم که قهرمانی از آنِ ما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221692

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر