1

سرمربی تیم‌ملی بازداشت شد+ تصویر

  • کد خبر : 221694
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

سرمربی تیم‌ملی راگبی در مسابقات غرب آسیا بازداشت و به زندان منتقل شد.

راگبی

افق نیوز متاسفانه مطلع شدیم که علیرضا اعرابی، مربی ارزنده راگبی به دلیل بدهی مالی دستگیر و راهی زندان شده است. هرچند اخبار ضد و نقیض در این باره فراوان است و برخی می‌گویند او به خاطر اعزام تیم به مسابقات آسیایی یک چک به آژانس داده و برگشت خوردن این چک و زیربار نرفتن فدراسیون سبب بازداشت اعرابی شده اما حسن میرزا آقابیگ، رییس فدراسیون راگبی در این باره گفت: ایشان یک چک را به خاطر برادرش به آژانس داده، برادر او در کار تبلیغات است و به همین دلیل یک چک از علیرضا اعرابی قرض کرده است همین موضوع سبب بازداشت این مربی شده است.

او درباره شایعات فضای مجازی پیرامون  علت دستگیری سرمربی تیم‌ملی گفت: «گفته می‌شود اعرابی به خاطر فدراسیون چک داده ولی مگر ما یا فدراسیون دسته چک نداریم که از مربی تیم‌ملی چک بگیریم؟ این ها شایعاتی است که در فضای مجازی به راه افتاده و حقیقت ندارد. البته تا فردا این مشکل حل می‌شود».

این اظهارات میرزاآقابیگ در حالی مطرح شده که مدارک  موجود حاکی از آن است که اعرابی برای خرید بلیت اعزام تیم‌ملی چک داده است که آن را در ادامه مشاهده می کنید.

این تصویر نامه‌ای است که به اعرابی داده اند تا تیم ملی به مسابقات غرب آسیا اعزام شود. علیرضا اعرابی، چکی به یکی از آژانس‌ها داده تا بتواند بلیت برای تیم‌ملی تهیه کند. تصویر چک او را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع : روزنامه قانون

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر